غلط هاى زيادى اكبر اعلمى!

عليک سلام
ديروز يکي از دوستان فعال گروه (salman_yavar) مطلبي را ارسال و اصرار داشتند که حتما در قسمت سخن مبين نوشته شود. ايميل ايشان را با عنوان «غلط هاى زيادى اكبر اعلمى» عينا در زير قرار داده ام:
 

از دولت امام حسين هم با معيار هاي خودم انتقاد مي كنم و مقلدوار عمل نكرده و كابينه اش را به مجلس مي كشم!
اين بخشي از سخنان اعلمي نماينده مردم تبريز در مجلس شوراي اسلامي هست که پنجشنبه شب در بين اصلاح طلبان استان زنجان بيان کرد. (متن کامل اين سخنان را مي توانيد در اين آدرس مشاهده کنيد)

اكبر اعلمى كه بر مجلس هفتم تحميل شده ظاهراً باقى مانده يا نمانده عقل نداشته خود را نيز در بازار مال فروشان به حراج گذاشته و در اظهاراتى موهن كه حتى سفيهان و ديوانگان نيز با اعتقادات قلبى و ذاتى خود چنين گستاخى هايى را انجام نمى دهند لجن پراكنى هايى كرده است كه قطعاً قبل از عكس العمل تمامى ملت بزرگ و خداجوى و عاشورايى كشور بزرگ و دين مدارمان مردم غيور و متعهد و متدين آذربايجان مخصوصاً تبريز كه يادگار مردانگى ها و رشادت هاى مردمى است كه براى عقلاى شرع انور اسلام و مذهب خون رنگ شيعه چه فداكارى ها و جانفشانى ها و ايثارگرى ها كه از خود نشان نداده اند و دراين راه مرد و زن و پير و جوان از همه اقشار پشت سر روحانيت آگاه و متعهد اختناق محمدعلى شاهى ضد مذهب را ريشه كن كرده و شهداى بزرگوارى را تقديم اسلام ومذهب كرده اند.تبريز كه در انقلاب اسلامى همچون ديگر شهرهاى ايران عزيز و دوشادوش آنها به امام راحل، رهبر بزرگ و بنيانگذار جمهورى اسلامى اقتدا كرد و در جنگ تحميلى فرماندهان و افسران سپاه و ارتش و بسيج عزيز از تبريز در جبهه هاى حق عليه باطل حماسه آفريدند امروز نمى تواند تحمل كند شخصى مجنون و معلوم الحال به عنوان نماينده اين مردم غيور به خود اجازه دهد به ساحت مقدس سيدالشهداء حسين بن على عليه السلام جسارت نمايد گو اين كه فضله موش يا سگى نمى تواند اقيانوسى عظيم را پليد و ملوث كند اما عشق ايران و ايرانى و مهمتر از آن صدها ميليون مسلمان در سراسر جهان و قلب آنان به عشق پيامبر و آل او مى تپد و در اين ميان سيدالشهداء همه وجود و جان ملت ماست.اين انسان مجنون و لجام گسيخته كيست كه به خود اجازه مى دهد چنين گستاخانه به مقدسات ملت ما هتاكى كند اين فرد از عداد همان هايى است كه قرآن مجيد مى فرمايد: اولئك كالا نعام بل هم اضل. به نظر مى رسد اگر در مجلس هفتم حاكميت عقل و خرد و محبت و شيفتگى به اهل بيت عصمت و طهارت موجود باشد هيچ انسان آزاده اى ولو نمايندگان اقليت هاى مذهبى كه آنان نيز عاشق امام حسين(ع) و فرهنگ عاشورا يعنى سيدالشهداء و خانواده و فرزندان گراميش و خواهر بزرگوارش حضرت زينب كبرى(س) مى باشند اجازه نخواهند داد افراد پليد و ملوث پاى به مكانى بگذارند كه تصاوير زيباى نمايندگانى شهيد كه در راه پياده كردن فرهنگ عاشورا توسط دشمنان اسلام و انقلاب اسلامى و مخالفان عاشورايى تربت شهادت را نوشيدند مزين شده است و بر مسئولين قضايى و علماى اسلام و عاشقان ولايت كه اين نظام حول محور آن براساس اعتقاد به ولايت فقيه بنا نهاده شده است ضرورى است بدون اتلاف وقت و با فوريت با چنين جرثومه اى از عناد و جهل و مغرور از اعتماد قبلى مردم برخوردى قوى داشته باشند و مجازاتى مطابق با اراجيفى كه سر داده است در مورد او اعمال كنند و يقين داشته باشند كه اگر چنين نشود غليان احساسات لطيف مردم و تبديل آن به مجازات شخصى با چنين فردى را هيچكس نمى تواند مهار كند.

بقول يکي از دوستان: يکي نيست به اين آقا بگه شما بايد خودتان و معيارتان را با امام بسنجيد نه اينكه امام با شما!! اگر در جايي معيارهاي شما با امام حسين(ع) نمي‌خورد ايراد از شما و معيارهايتان است.
اعلمي! مطمئن باش همانطور که در دنيا سنگ يزيديان زمان را به سينه زدي، انشاء الله در قيامت نيز با يزيد بن معاويه محشور خواهي شد.

در پايان از دوستاني که مايل هستند انتقادات خود را مستقيما به اين فرد اعلام کنند، از قبيل ارسال مسيج، تلفن و ... مي توانند از شماره هاي زير استفاده کنند:

شماره موبايل اکبر اعلمي: 09121303734
شماره تلفن دفتر اکبر اعلمي در تبريز: 5551112-0411 و 5551119-0411