گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, December 3, 2007

...::::Marshall-Modern::::... ~> Majalleye Game (7) <~

 

اول سلام خدمت شما عزیزان اول بگم یک مسابقه باحالی برگزار کردیم که امیدوارم خوشتتان بیایید

بعدش بگم که این آقای ویروس مارم ویروسی کردی خدا ما را از همه این بلایان طبیعی نجات بده که یکیشم همین ویروس جدیده مارشاله که حامد خان صداقت هست برای ما هم لقب گذاشته ایراد نداره ما کلی حال میکنیم ولی همه با هم دعا کنیم که خدا ما را از شر این ویروسهای طبیعی نجات بده در ضمن باید بگم بعضی ها درخواست رهنما -کد تقلب- یا غیره را میکنند شما اول چیزی که میخواهید باید با مدیریت هماهنگ کنید

 خوب دیگه بگذریم بریم سراغ مجله که امیدوارم لذت ببرین

 

* مجله Game *

 

مصاحبه با امیر محمد رضایی

 سازنده بازی های جزيره ها ، پويا و خپل ، میهمان ناخوانده

اگر میشه خودتون رو معرفی کنین و بیوگرافی کوتاهی رو از خودتون برای خواننده های ما بفرمایید !

Amir Mohammad Rezaie :امیر محمدرضایی هستم، متولد 1355 در بندر انزلی و کارشناسی ارتباط تصویری خوندم

در مورد گروهتون برامون توضیح بدید تاریخچه گروه و تعداد نفراتی که در اون مشغول به کارند رو معرفی کنید .

AMR :گروه ما در ابتدا توسط من و آقای درخشی شکل گرفت اما بعد با عده دیگری از بچه ها ادامه دادم تا اینکه پارسال تصمیم به احداث شرکت سرزمین هنر ماد گرفتم اما بع علت مشکلاتی کار های مورد نظر آنطور که پیش بینی میشد جلو نرفت. و الان هم در گروه بازی سازی دیکری به عنوان کارگردان مشغول به کار هستم.

به نظر شما چه چیزی باعث میشه که گروهی مثل گروه بازی سازی بازی گوش یک گروه موفق در عرصه بازی سازی تبدیل میشه و چه عواملی باعث پیشرفت سریع این گروه شد ؟

AMR :شما لطف دارید .البته ما هم خیلی دوست داشتیم آنطور که شما می گویید موفق باشیم. اما همانطور که گفتم بازیگوش از هم پاشید و بنابر این آنقدر هم موفق نبودیم. به نظر من بزرگترین عیب ما این بود که همگی به دنبال به ثبت رساندن نام خود هستیم و اینکه چطور از همدیگر سوء استفاده کنیم . در صورتی که کار گروهی به فداکاری و عشق به کار احتیاج دارد. تجربه کار گروهی برای من بعضی وقتها ضرر های فاجحه باری به همراه داشت...

در مورد بازی جزیره ها یکم توضیح بدید و بگوييد شما و گروهتان در چه حد از كار هستيد؟

AMR :جزیره ها یک بازی شبیه سازی در زمینه جلب توریسته که به نظرم موضوع جالبی برای مخاطبهای خودش باشه.

گروه برنامه نویسی در حال تکمل و اشکال زدایی های نهایی هستند. کانون پرورشی هم کار را تست می کنه و نظرش را به ما اعلام می کنه.

در مورد گیم پلی - داستان - فیزیک - هوش مصنوعی بازی کمی حرف بزنید در چه حدی قرار دارند آیا قابل رقابت با بازی های روز و هم سبک این بازی میباشند ؟

کنترل بازی مانند همه بازیهای هم استراتژی با موس انجام میشه و ما در طول بازی باید منابع انسانی و مالی و بطور کلی یک جزیره را کنترل کنیم. در مورد برنامه نویسی کار هم باید بگم کار واقعا بزرگ و سنگین بود و تیم برنامه نویسی واقعا سنگ تموم گذاشتند. بطوری که این کار میتونه خودش رو در بازی های ایرانی مطرح کنه. البته جزئیات کار را باید از خودشان بپرسید. اما در مورد این رقابت که گفتید. بازی مطمئنا از خیلی از بازیهای روز بهتر و از خیلی بدتر خواهد شد J اگر ما ادهای بهترین در دنیا را کردیم شما قبول نکنید چون یک شبه نمی شود ره صد ساله رفت و صنعت بازی در ایران دوران نوزادی خود را سپری می کند.

موتور بازی معرفی کنین و بصورت کلی در مورد همه قابلیت های ویژه این بازی که ازش برخورداره برای ما توضیح بدید ؟

AMR :موتور بازی نوشته شده توسط آقای الحسینی است و بر اساس directX نوشته شده.

 

در مورد کانون فکری و آموزش کمی صحبت کنین یا از نحوه ناشر بودن این کانون راضی هستید ؟ آیا این موسسه توانسته اون نیاز هایی رو که شما برای ساخت یک بازی دارید رو براتون مهیا کند و همینطور نحوه اسپانسرينگ این موسسه برای شما مطلوب بوده یا خير !؟

AMR :کانون باعث رشد خیلی از هنرمندان کشور ما در سالهای گذشته بوده و ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم. من در شروع کار بودم و چم و خم کار را نمیدانستیم بنابراین کانون، به خصوص واحد تولیدات رایانه ای صبر زیادی کرد و انتقادهای زیادی را پذیرفت تا ما پا بگیریم و بتوانیم کار بازی را ادامه دهیم.

در مورد زمان عرضه بازی جزیره ها یک توضیحی رو بدید . من شخصا در بعضی از مجلات و سایت های خبری خبرهای مختلفی رو در مورد زمان عرضه بازی شندیم که هیچ کدام با یکدیگر منطبق نبودند . آیا در قسمت بازی سازی مشکلی به وجود آمده که تاخیری صورت گرفته یا این خبر ها درست نمیباشند ؟

AMR :کار از آنچه فکر میکردیم پیچیده تر بود و هیچ کدام از ما نمی خواهیم این همه زحمت با چند باگ کوچک در کار به حدر برود بنابر این روز های آخر کار با وسواس بیشتر طی می شود.

بازی جزیره ها حداقل سیستم ای که برای اجرای بازی نیاز داره چه نوع سیستمی هست ؟ و همینطور سبک بازی رو بهتره بفرمایید که به نظر میاد ژانر بازی یک ژانر ترکیبی باشه یا غیر از اینه ؟

AMR :هنوز قطعی نشده اما به حر حال کار بر اساس DirectX 9 ساخته شده و شامل سخت افزار های این تکنولوژی می شود.

ژانر بازی شبیه سازی شهری است که ما با دستکاری هایی قرار است تحت شبکه هم این ژانر را امتحان کنیم.

خب بهتره از موضوع بازی خارج شويم در مورد صنعت بازی سازی ایران حرف بزنیم ! اخیرا دولت و نهاد های مربوطه به گفته خودشون گام های بزرگی رو برای حمایت از بازی سازان و ناشرین بازی برداشتند و اقداماتی رو برای بهبود وضع بازار انجام داده اند . شما این صحبت ها را تایید میکنید ؟ آیا وضع حمایت دولتی و نهاد های مربوطه نسبت به قبل پیشرفت و بهبودی داشته است یا خير ؟

AMR :مطمئنا کمک ها وجود دارد اما اینکه کمک ها به چه کسانی خواهد رسید جای بحث است. آیا این کمک به دست بازیساز میرسد یا کسی که قرار است بازی بسازد و در پرونده خود چند سخنرانی در مورد بازی دارد را من نمیدانم. به هر حال من شخصا انتقاد هایم را به مسئولين گفته ام. من ناشر نیستم و قرار نیست کمک مالی مستقیمی از کسی دریافت کنم بنابر این توقعی هم در این زمینه ندارم. اما توقع من به عنوان بازی ساز این است که منابع مالی در مواردی مانند پژوهش و آموزش هم استفاده شود. به نظر شما آیا آقای علی کسایی باید از جیب خود برای پیشرفت صنعت بازی در ایران تلاش کند و بازی سازان در Rpidshare به دنبال کتاب برای دنبال منبع آموزشی باشند یا یک نهاد دولتی باید این کار را انجام دهد؟ من که تو آرزوی یک کتابخونه ی تخصصی ام ... چندی پیش از بازیهای مختلف در ایران تقدیر شد . اما من با این حال که کارم اونجا بود اما کارت دعوت نداشتم و قاچاقی رفتم فقط تماشا ... همه چی که پول نیست. البته وقتی هم پای صحبت گرفتن پول هم در میان باشه باید دید چه کسی در این کار مهارت داره و چه کسی در ساختن بازی !

 

به نظر شما میشه رو حمایت های دولتی حساب باز کرد ؟ یا برای شروع همچین پروژه هایی باید سرمایه شخصی داشت ؟

AMR :اگه بتونید بگیرید عالیه اما اگه سرمایه دارید که بهتره برید تو کار ساخت و ساز و ملک! برای کار ساخت بازی چیزهای دیگه ای لازمه که با هر سرمایه ای قابل اجراست البته اگر بخواهیم پله ها را یکی یکی طی کنیم... خوب اگه ما هزینه و نیروی ساخت بنز را صرف کنیم و در تبلیغات لامبروگینی نشون مردم بدیم اونوقت گاری بدیم به مردم اونوقت همه به ما می خندند...

متاسفانه هر جا اسم پول مياد اول روشهاي كلاهبرداري ابداع ميشه . هنر من كار كردنه و هيچ تخصصي در جذب سرمايه و بازاريابي ندارم كه بيشتر از اين براتون توضيح بدم اما چيزهايي كه مي بينم چندان جالب نيست.

الان خودتون مشغول به بازی کردن چه بازی هستید ؟

AMR :روی سیستمم الان Fable - MAFIA !!! - Pro Evolution Soccer 2007 - Test Drive Unlimited نصبه که مافیا رو دارم دوباره از اول بازی میکنم. روی PSP هم Tomb Raider Anniversary - Puzzle quest

آینده کاری گروه رو چطور ارزیابی میکنید ؟

AMR :البته خدا می دونه چی میشود. من تصمیم دارم اگه خدا بخواد یک کار اسطوره ای � افسانه ای رو شروع کنم که به سبک turn-base RPG باشه و بازهم اگه خدا بخواد دیگه روی شاخه دیگه ای نپرم تا حالا چی پیش بیاد ... فعلا تو فکر جمع کردن بچه های عاشق کار و یادگیریم.

 

میزان فعالیت شما در عرصه بازی سازی کامپیوتری چقدر بوده و از کجا شروع کردین ؟

AMR :به صورت آماتوری و فقط برای یادگیری از زمانی که فلش 5 به بازار آمد کارهای کوچکی درست می کردم اما قبل از آن و هم در دوران دبیرستان خیلی بدنبال این کار بودم و زمانی که کلاس برنامه نویسی C می رفتم چندین بار سعی کردم کارهایی بکنم اما به علت نبود منابع نتوانستم.بعدها به صورت اتفاقی با دارک بیسیک آشنا شدم و از طریق کتاب و سایت آن انجین کم کم تصمیم به ساخت اولین دمو به نام گربه طلایی گرفتم و بعد بوسیله همان با کانون آشنا شدم و پویا و خپل را ساختم.

عناوینی که در ساخت آنها شرکت داشتید چه بازی هایی بودند ؟ لطفا یکمی هم در مورد بازی ها توضیحاتی رو بدید .

پویا و خپل : وقتی این کار را شروع کردم هرگز تصور نمی کردم بتونم کار را تمام کنم اما واقعا هیجان زده بودم و با کمک خدا تجربه های زیادی در طول این کار یاد گرفتم.

میهمان ناخوانده(گاز) بازی ای به سبک همسایه جنهمی که متاسفانه خوب عرضه نشد.

داستان جزیره ها: جونم به لب رسیده که این کار تموم بشه! شبیه سازی منطقه توریستی...

راه قهرمانی: به نظرم در کنار سادگی بتونه سرگرم کننده باشه! این بازی در باره زندگی یک فوتبالیسته

داستان سارا: درباره ی دختر دانشجویی که به تهران میاد و یه سری دردسر براش درست میشه ...

بیشتر از همه کدوم یکی از کارهایی رو که انجام دادین رو می پسندین ؟

AMR :میهمان ناخوانده، بهترین کاریه که تا به حال انجام دادم اما خودم ننشستم بازیش کنم . به نظرم هنوز اون کاری که خودم رو راضی کنه نساختم. شاید هم یکی از این کارهای آخرم خوب بشه!

در بازی جزیره ها شما چه نقشی رو ایفا میکنید ؟

AMR :کارگردانی هنری کار به عهده منه. البته داستان و انیمیشن رو هم خودم کار کردم.

 

این بازی تا کی میتونه مراحل نهایی و عرضه اش رو به پایان برسونه ؟ همچنین شاید خوانندگان ما بخوان از میزان هزینه ای که روی این بازی انجام گرفته با خبر بشند میشه در مورد این موضوع هم توضیحاتی رو بفرمایید ؟

AMR :خدا میدونه ، ممکنه هم کانون حوصله اش سر بیاد و هممون رو بندازه زندون! البته کار در حال دیباگه و همه چیز بسته به کار آقای الحسینی و زندی داره... هزینه ساخت بازی کمترین در بین کارهای ایرانیه (شک نکنید) اما کار تا بیاد بیرون، هزینه های دیگه ای هم داره که من در جریان نیستم.

عاشق کدوم بازی ها هستین و خودتون بازی کردن رو از کی شروع کردین ؟

AMR :تی وی گیم شهاب داشتیم که همش خراب بود.

عاشق یک دنیا بازی هستم اما Sonic ، Tomb Raider ، Cesar، Star Craft ، Fear Effect اولین بازی هایی بود که دوست داشتم. و بعد ها Mafia ، GTA و این اواخر Fable, Dreamfall, Indigo فارنهایت و بدون اينكه Zelda:Twillight Princess را بازي كنم عاشقش هستم (هر وقت Wii خريدم بازيش ميكنم!!!)

به عنوان یک بازی ساز حرفه ای هدف نهایی تون چی هست و خواستار چه چیز هایی هستین ؟

AMR :امیدوارم از این راهی که اومدم پشیمون نشم چون هر لحظه ممکنه با مخ برم تو زمین و امنیت شغلی مطلقا وجود نداره در حاليكه ريسك كاري ما خيلي بالاست(البته براي ما). اما فعلا هدفم(شايد هم آرزوم) ساخت یک بازی turn-base RPG با داستانی فانتزی-تاریخیه.

 

 خیلی ممنونیم که وقت خودتون رو در اختیار ما قرار دادید .

AMR : من هم از شما تشکر می کنم.

 

**********

نقد و برسی بازی   Project Gotham Racing 4

 

 

فرمان به دست ، كلاه به سر آمده
PGR هميشه در مقابل حريفان خود شكست خورده است اما اين بار توانسته است با فاكتور هاي مختلف و اضافه كردن موتور به بازي يكي از مدعيان جدي در سبك رانندگي شود. مطمئنا PGR پتانسيل بالايي بر برترين بازي شدن را داراست. بازي اي كه شما را وارد يك مسابقه اتوموبيل راني ميكند و حال موتور نيز به آن اضافه شده است و طرفداران موتور سوار نيز با PGR سر گرم خواهند شد.
 
داستان :

نميتوان براي PGR4 كه يك سبك رانندگي نيز ميباشد يك داستان گفت. اما بد نيست بدانيد در PGR4 شما نقش يك راننده اي داريد كه در اوايل بازي در رتبه 70 جدول قرار دارد و بايد خود را به رتبه اول برساند. داستان بسيار ابتدايي است! البته اگر بهش بگيم داستان !!!
 
گرافيك بازي :
PGR4 نسبت به نسخه قبلي خود از لحاظ گرافيك پيش رفت بسياري كرده است. از اولين نكات مثبت كه در همان ابتدا شما را سرگرم ميكند منوهاي رنگارنگ و زيباي بازي است. نكته مثبت بعدي بازي جلوه آب است! باورش سخت است اما PGR4 بهترين طراحي باران را تا امروز داشته است شك نكنيد! باران به زيبايي بر روي شيشه هاي ماشين شما ميبارد. اگر دوربين را در حالت اول شخص قرار دهيد خواهيد ديد چگونه باران بر روي شيشه هاي شما ميريزد و به آرامي به طرف پايين سر ميخورد. اين بخش در موتور ها واقعا زيباست. نور پردازي در بازي عالي است. نور خوردشيد و بازتاب آن ، در هنگام بارندگي و يا برف كافيست كمي به آسمان نگاهي بي اندازيد. شك نكنيد براي اولين بار از جاده منحرف خواهيد شد!!!.بازتاب نور در ماشين ها نيز بسيار عالي است. طراحي ماشين ها واقعا خوب از آب در آمده است تمامي نكات ريز در طراحي توجه شده است. تماشاگران در اين نسخه بسيار پيش رفت داشته اند آنان حالت كاملا سه بعدي دارند و بر عمل هاي شما عكس العمل نشان ميدهند. محيط بازي واقعا عالي طراحي شده است. كافيست يك نگاه به شهر لندن در بازي و واقعيت بياندازيد ميتوانيد ببينيد حتي به مغازه ها نيز توجه شده است. سيستم صدمه اي در بازي موجود است اما واقعا افتضاح مثلا با سرعت 100 مايل در ساعت به يك ديوار برخورد ميكنيد و فقط شيشه ماشين ترك ميخورد و يا يكي از آينه ها ميشكند هرچند شكستن شيشه ها واقعا زيباست اما صدمه ديدن ماشين در سرعت 100 مايل خيلي بيشتر از ترك خوردن است. طراحي آسفالت ها در حد قابل قبولي هستند.
 
كنترل و روند بازي :
كنترل بازي در بخش اتومبيل ها تقريبا خوب و قابل قبول كار شده است اما در حدود 1 ساعت اول شما با كنترل موتور مشكل هاي فراواني خواهيد داشت اما پس از آن كه كاملا كنترل موتور دستتان بيايد تازه بازي جالب ميشود. شما ميتوانيد با موتور كار هاي مختلفي انجام دهيد به عنوان مثال بر روي موتور بايستيد ، تك چرخ بزنيد و حركات مختلف با دست خود به حريفان نشان دهيد از حق نگذريم تمامي اين حركات شما را براي چندين ساعت سر گرم خواهد كرد. همين طور كه گفته شد كنترل ماشين ها نيز خوب است اما عالي نيست. در اصل شما كمي با كنترل ماشين در بازي مشكل خواهيد داشت اما اين مشكل حاد نيست. در سر پيچ ها بعضي مواقع بي دليل ماشين شما ليز ميخورد بدون اين كه عمل خاصي انجام داده باشيد و بعضي مواقع نيز به راحتي از يك پيچ ميگذريد.
 
صدا گذاري :
از گرافيك و كنترل بازي كه بگذريم ؛ صدا گذاري PGR4 عالي است. صداي تصادف ها ، ماشين ها و... همگي عالي كار شده اند. كافيست با سرعت به يك ديوار برخورد كنيد و ببينيد به چه زيبايي صدا شما را وحشت زده ميكند. تفاوت صداي ماشين را در داخل و خارج به راحتي ميتوانيد حس كنيد كه از جذابيت هاي اصلي آن به حساب مي آيد ، موسيقي هاي بازي از حق نگذريم واقعا عالي هستند و باعث جذاب شدن بيشتر بازي ميشوند.
 
سخت پاياني :
اگر از نسخه هاي پيشين PGR خوشتان آمده حتما PGR4 را تجربه كنيد ، اگر علاقمند به انجام يك بازي همانند سري بازي هاي NFS هستيد حتما از PGR4 خوشتان مي آيد. اما توجه داشته باشيد PGR يك عنوان عالي نيست پس از آن توقع بهترين بودن را نداشته باشيد
فقط براي سرگرمي است.

 

*******

اسپانسرهای آرسنال،چلسی،منچستر در PES2008

 

این ادیت کار خودم هست ، که برای 3 تیم لیگ برتریه آرسنال ، منچستر ، چلسی اسپانسر های روی لباسشونو طراحی کردم . برای دریافت فایل روی دانلود کلیک کنید سپس آن را در آدرس زیر کپی کنید:
C:\Documents and Settings\your user name\My Documents\KONAMI\Pro Evolution socce2008\save 





 

حجم فایل 1.16 مگابایت
 
************
شاهزاده قدرت Beowulf
 
 
سلام به همه دوستان امروز میخوام بازی زیبا و جدید
Beowulf
تحلیل کنیم
در ابتدا باید گفت که این بازی از گیم پلی بسیار بالایی بهره منده و از همان اول بازی شمارو جذب خودش میکنه وتمامی دوربین های بازی به صورت ماهرانه ای کار گذاشته شده ,ابتدای بازی در یک مسابقه بین شما وشخصی دیگر برای پادشاهی سرزمین قرار دارد وشما پس از طی چند قسمت به دریا راه پیدا کرده و باید با اژدهای دریاها مبارزه کنید
صدا:
این بازی از صدا گداری نسبتا خوبی برخورداره و با موزیک های نسبتا مناسب توانسته به جذابیت این بازی اضافه کند
گرافیک:
این بازی از گرافیک بسیار خوبی برخورداره به طوری که شما از همان ابتدای بازی محو بازی شده ,برخی تکنیک های گرافیکی این بازی مانند عبارت است از بور شدن تصویر,حالت محوی که با استفاده از آن تصویر خیلی تبیعی به نظر می آید وتغیر رنگ تصویر که به جذابیت آن نیز می افزاید
کنترل:
کنترل شخصیت بازی در کنسول و هم در پی سی خوب است وتغریبا شبیه به بازی
god of war&prince of persia
است
در نهایت میتوان این بازی را جزو بازی های برتر ماه نام برد که در حوزه بازی های سوم شخص تخیلی توانسته خود نمایی کند,من این بازی را به همه دوستان پیشنهاد میکنم
در شرکت پردیس موجود است xbox360&pcاین بازی هم اکنون برای
PC hardware requirements
PC hardware minimum requirements ========================
Supported OS : Windows XP / Vista
Processor : Pentium IV 3.0 GHz or AMD 3000
RAM : 1GB RAM
Video Card : Nvidia 6800 / ATI X1600
Sound Card : DirectX 9.0-compliant sound card
DirectX : DirectX 9.0c (included on DVD)
DVD : 4x DVD or faster
Hard Drive Space : 8.0 GB free
PC hardware recommended requirements ========================
Supported OS : Windows XP / Vista
Processor : Intel Core 2 duo 4400 or AMD X2 4800+
RAM : 2GB RAM
Video Card : Nvidia 7900 / ATI X1900
Sound Card : DolbyDigital 5.1 and EAX 4.0 compatible
DVD : 4x DVD or faster
Hard Drive Space : 8.0 GB free
--------------------------------------------------------------------------------
. Unsupported Video Cards
The following video display cards are not supported in the game:
-GeForce 8500 GT
-GeForce 8400 GS

 

********
اطلاعاتی از  Devil may cry4
 

 

مقدمه:

در زمانی که اوج کار بازی های
RE بود زمانی که کپ کام از فروش سری بازی های RE و توانسته بود موفقیت های بسیاری بدست آورد مرد جوانی برای اولین بار پیشنهاد ساخت بازی DMC را داد شاید خود او نیز هیچ گاه فکر آن که این بازی امروز یکی از محبوب ترین بازی ها نه در ژاپن بل که در جهان شود را نمیکرد ، او فکر میکرد بهتر است کپکام کمی از RE دور شود و پشتیبانی تازه ای برای خود بسازد مطمئنا این بازی پس از چندین نسخه تکراری خواهد شد با پیشنهادش مسئولین کپ کام به مخالفت بر خواستند اما پس از آن با اسرار های بسیار برای ساخت یک بازی جدید به نام DMC دست از مخالفت کشیدند ، بازی که شخصیت آن پسری خام و غیر طبیعی با موهای سفید و دو رگه که نامش دانته بود مادری انسان و پدری اهریمن این گونه برای اولین بار دانته در خانه بازی کنان آمد ، اما این کارگردان دیگر حاضر نشد نسخه دوم این بازی را کار گردانی کند او معتقد بود برای ماندگار بازی نباید شماره های بیشتری از آن را ساخت اما کپکام با انتخاب کار گردان جدید نسخه 2 بازی را با دستان خود به نابودی کشید تا آن که در یک کنفرانس خبری رسما از تمامی علاقه مندان به این بازی عذرخواهی کرد و شروع به ساخت نسخه 3 کرد نسخه ای که توانست موفقیت نسخه اول بازی را بدست آورد ، حال نوبت به سری جدید از بازی DMC
میباشد.





داستان:

کپ کام هنوز که هنوز داستان درست از بازی لو نداده است اما ما طبق شایعات و اطلاعاتی که جمع آوری کردیم داستان به این ترتیب است:

بازی پس از نسخه 2 اتفاق می افتد ، در فورنتا خبر از قتلهای فجیعی بگوش میرسد و نرو تصمیم میگیرد به آن جا برود در این مکان دانته را میبیند ، او دانته را میشناسد اما از کار های دانته خشمگین شده و با او شروع به جنگ میکند ، اما دانته حاضر نیست با نرو بجنگد و تنها حملات نرو را دفن میکند دانته که به اهداف پلید کایرا پی برده است میخواهد بداند نرو نیز با او است یا نه اما تصمیم میگیرید به نرو کاری نداشته باشد ، آن سوی داستان دختری است به نام کایرا او یک شیطان است و میخواهد پدر دانته (اسپاردا) را به دنیا بر گرداند (همان طور که میدانید در نسخه اول پدر دانته توسط شیطان به سیاه چاله ای افتاد) کایرا میخواهد برای اطمینان که نرو خیانت نکند او را عاشق خود کند و از او محافظ کند ، کایرا میخواهد با اسپاردا و متولد کردن مادر ترکیب شده و گرفتن جان نرو شیطان دیگری را بوجود آورد و دانته را از این راه به قتل برساند تا بتواند بر روی صندلی رشادت بنشیند تو این میان نیز طبق اعلام کپکام که به در یک کنفرانس خبری به صورت تصادفی اعلام شد ورجیل در بازی نسخه بسیار مهم ایفا خواهد کرد به حدی مهم که میتوان گفت سرنوشت اصلی بازی در دست او است ، شوالیه های مقدس که دانته آنان را به قتل میرساند در واقع همان افراد کایرا هستند و موجودات پلید بازی به حساب می آیند و... اما داستان به این جاها خطم نمیشود شما باید با شیطان های مختلفی به جنگ بپردازید که یکی از انان
berial نام دارد ، او آتش خود را از آتش جهنم و خشم خود بوجود آورده و با کشتن پادشاه و قدرت فرمانروا و الهه عذاب قدرت خود را بیشتر کرده و در صدد کشتن نرو بر آمده است ، جالب است بدانید انتخاب رنگ آبی برای شماره 4 این است که در ژاپن مردم اعتقاد دارند رنگ آبی نشانه شیطان است.



شخصیت های بازی :

نرو: او در بازی شخصیت اصلی به حساب می آید و این بار شما باید با او به بازی بپردازید او شباهت های بسیاری به شخصیت دانته داشته و خیلی ها بر این عقیده هستند نرو نسبت فامیلی با دانته دارد ، نرو در یکی از مراحل با دانته در گیر میشود اما پس از درگیری لحظه ای دانته اشتباه کرده و نرو میتواند او را بکشد اما این کار را نمیکند.



دانته: کارکتر اصلی نسخه های پیشین است که این بار نقس پر رنگ را ایفا میکند او قصد دارد جلوی کار های نا پسند کایرا را بگیرد اما در این میان باید با نرو به مبارزه بپردازد او در یکی از مراحل با شکستن دست نرو باعث میشود دست نرو تبدیل به دست شیطانی شود ، همین امر باعث میشود نرو به او مدیون شود.



کایرا: شخصیت زنی بازی است او ظاهری مهربان دارد اما در ذهن افکاری پلیدی داراست و میخواهد نرو و دانته را بکشد این موضوع را دانته میداند ولی نرو از آن بی خبر است





گیم پلی :

گیم پلی بازی نسبت به کارکتر انتخاب شده شما (نرو یا دانته) مطمئنا تغییر خواهد کرد ، گیم پلی بازی بسیار خوب کار شده است تمامی قسمت هایی که در نسخه پیشین وجود داشت در این نسخه نیز وجود قابل استفاده اسهتند ، شما میتوانید از روی دیوار ها راه بروید ، بپرید ، یا در هوا دشمنان خود را بزنید ، سازندگان بازی قابلیت های جدیدی را در کارکتر نرو بوجود اورده اند او میتواند با دست خود اتیش بوجود آورد یا آن که دشمنان را به سوی خود بکشد همانند یک آهن ربا ، او میتواند در هوا دشمنان را با دست خود نگه داشته و با شمشیر حسابی از انان پذیرایی کند یا میتواند دشمنان را به سوی خود کشیده و به طرفی پرتاب کند ، نرو نیز همانند دانته دارای دو نوع سلاح است یک تفنگ و شمشیر ، او میتواند با تفنگ خود چندین هزار گلوله شلیک کند بدون آن که گلوله تفنگ به پایان برسد اما شمشیر نرو قابلیت های بسیاری دارد این شمشیر میتواند هم کار اسکی را برای شما انجام دهد و هم میتواند با چرخاندن دسته آن همانند دسته های یک موتور از شمشیر آتش بیرون بیاید ، اما دانته بازی کردن با او مطمئنا برای گیمر های نسخه های گذشته جذابیت های خاصی خواهد داشت دانته نیز همانند نرو میتواند بپرد ، شلیک کند و... اما او دست شیطانی نرو را ندارد قابلیت های جدیدی به دانته افزوده شده است ، شمشیر او همان شمشیری است که در پایان نسخه 3 ورجیل را کشت و قدرت های زیادی دارد این شمشیر نور قرمزی از خود بوجود می اورد که همانند آتیش دشمنان را از بین میبرد تفنگ های دانته همان تفنگ های قدیمی هستند و تغییرات بسیاری در انان صورت نگرفته است ، نرو یا دانته میتوانند با پرش های بلند خود بر روی خانه ها بروند از حملات دشمنان خود دفاع کنند یا انان را غافل گیر کنند ، این دو میتوانند به هرجا که میخواهند بروند از هرچیز که میخواهند به پایین بپرند ، میتوانند در هوا شمشیر بزنند یا تفنگ خود را به طرف دشمنان بگیرند در صورت احساس خطر نرو میتواند با شمشیر خود که به صورت اسکی در می آید همه را از بین ببرد این یک قابلیت عالی در بازی به حساب می آید ، دانته میتوانند در هوا به صورت گلوله بار به سمت پایین شلیک کند یک صحنه اکشن به تمام معنا ، دانته میتواند به وسیله شمشیر خود دشمنان را از چند متری از بین ببرد.



گرافیک :

این بخش از بازی نسبت به نسخه های قبلی تغییرات بسیاری کرده است شخصیت ها ، محیط ، دشمن ها ، اشیا و... به زیبائی طراحی شده است جلوه خورشید ، آتش واقعا و سایه پردازی زیبا طراحی شده است و به لطف قدرت کنسول های نسل بعد سازندگان قول داده اند تمامی بازی با 60 فریم انجام شود.جلوه آتش به خوبی در بازی طراحی شده است و هیچ حالت مصنوعی در آن دیده نمیشود شکافته شدن باد توسط شمشیر نرو نیز از زیبائی های دیگر بازی به حساب می آید که انقدر جذاب و واقعی طراحی شده است که انسان را چند دقیقه ای محو خود میکند.جزئیات و اطراف نیز خوب طراحی شده اند سازندگان حتی به شیار های روی چوب ها نیز توجه بسیاری داشته اند تا بهترین در سبک خود باشد. دمو های بازی ها نیز از نقطه قوت بازی به حساب می ایند جلوه آب نیز مانند دیگر قسمت های گرافیک زیبا طراحی شده است واقعیتی که در آب خواهید دید در هیچ بازی تا به حال ملاحظه نکرده اید مسافت دید شما نیز بسیار طولانی و عالی طراحی شده است شما تا چند صد متری خود را میتوانید به راحتی ملاحظه کنید. خورد شدن شیشه نیز یکی دیگر از جذابیت های گرافیکی بازی به حساب می آید چرا که شما میتوانید در آسمان تیکه تیکه شیشه هارا که در انعکاس نور خورشید برق میزنند را ببینید



هوش مصنوعی :

امروزه که هوش مصنوعی یکی از مهمترین بخش بازی سازی به حساب می آید مطمئنا سازندگان بسیار به فکر بهترین هوش مصنوعی برای بازی های خود هستند اما
DMC در این یک مورد بسیار مشکل دارد ، در ترایلر های عرضه شده از بازی میتوان گفت هوش مصنوعی دشمنان شما واقعا در حد صفر است نرو به راحتی میتواند انان را از بین ببرد در یک صحنه نبرد نرو تنها با چند ضربه بریآل را از پای در می آورد این قول کمترین آسیب را به او میرسانند یا در صحنه ای دگیر شما با بیش از 40 دشمن روبرو میشود از نظر گرافیک و وسعت واقعا زیبا کار شده است و همین طور گیم پلی اما در موقع مبارزه خواهید دید دشمنان شما در حال قدم زدن هستند و بعضی از آنان همین طور به دیوار میخورند و یا به دور خود میچرخند بهتر بگویم شما با کمی ذکاوت و هوش میتوانید به راحتی از کنار آنان رد بشید بدون ان که شمشیری به شما بخورد ، اما جالب است بدانید تمامی موجودات که در مراحل با شما سرکار دارند همه مانند معتاد هایی هستند که چندین روز به انان مواد نرسیده است فقط دور خود میچرخند به طرف شما می آید هیچ کاری از انان سر نمیزند و همانند یک موجود بی آزار فقط راه میروند که باید واقعا متاسف بود اگر واقعا همچین هوشی را در بازی ببینیم واقعا باید از بازی نا امید شد البته به دلیل آن که هنوز زمان انتشار بازی نا معلوم هست مطمئنا این مشکلات از طرف کپکام حل خواهد شد.



صدا :

کپکام جزئیات زیادی را درباره موسیقی بازی فاش نکرده است اما چیزی که از ترایلر ها و سایت اصلی بازی پیداست ، موسیقی به کار رفته در این نسخه با نسخه های دیگر تفاوت بسیاری نداشته و بسیار عالی کار شده اند تمامی آن ها به شما هیجان بسیاری را میدهند تا بازی را به بهترین شکل ممکنه به پایان برسانید ، صدا گذاری شخصیت ها نیز بسیار عالی و خوب کار شده اند همه صدا ها با حرکت لب کارکتر ها در بازی ها یک سان است.



نتیجه گیری :

DMC یک بازی عالی در سبک اکشن به حساب می آید این بازی با داستان ، گیم پلی ، گرافیک عالی خود مطمئنا میتواند شما را چند ماهی در گیر خود کند در حال حاضر کپکام در یک خبر جنجالی اعلام کرد این بازی دیگر انحصار PS3 نخواهد بود و برای 360 و PC نیز عرضه خواهد شد ، زمان انتشار بازی دقیق اعلام نشده است اما شایعاتی مبنی بر این است که بازی در دی ماه یا اوایل بهمن ماه راهی خانه های شما خواهد شد نا گفته نماند که کپکام اعلام کرده این بازی در دو کنسول هیچ فرقی نخواهد داشت


*********

جدیدترین بازیهای موجود در بازار

************

مسابقه ویژه گل برتر بازی Pes2008

 

برو بچ شما بهترین گل خود تا هفته آینده را برام به میلم بفرستین تا بهترین گلها را اینجا نمایش دهم و جدول تشکیل میدهیم و  تا سال آینده قهرمان را معرفی میکنیم و 5 عدد دی وی دی گیم به قهرمان هدیه میدهیم

توجه داشته باشین هر هفته این مسابقه برگزار میشود و مهلت ارسال گل شما تا پایان هفته  آینده سه شنبه

 

منتظر شماره های بعدی ما باشید

 

__._,_.___

~~~~~~~~~ Marshal-Modern-Group ~~~~~~~~
~~~~~~> THE BIGGEST GROUP IN IRAN <~~~~~~
~~~~~ EXCLUSIVE GROUP BY AMIR HEJVANI ~~~~~
________________________________________________________

To Join Marshal-Modern-Group Click This Url:
http://www.marshal-modern.org/Join.htm
________________________________________________________

For More Information About Us:
www.marshal-modern.org
________________________________________________________

http://www.marshal-modern.org/Join.htm
  http://www.marshal-modern.org/Join.htm
    http://www.marshal-modern.org/Join.htm
      http://www.marshal-modern.org/Join.htm
        http://www.marshal-modern.org/Join.htm
          http://www.marshal-modern.org/Join.htm
            http://www.marshal-modern.org/Join.htm
              http://www.marshal-modern.org/Join.htm
                http://www.marshal-modern.org/Join.htm
http://www.marshal-modern.org/Join.htm
  http://www.marshal-modern.org/Join.htm
    http://www.marshal-modern.org/Join.htm
      http://www.marshal-modern.org/Join.htm
        http://www.marshal-modern.org/Join.htm
          http://www.marshal-modern.org/Join.htm
            http://www.marshal-modern.org/Join.htm
              http://www.marshal-modern.org/Join.htm
                http://www.marshal-modern.org/Join.htm
http://www.marshal-modern.org/Join.htm
  http://www.marshal-modern.org/Join.htm
    http://www.marshal-modern.org/Join.htm
      http://www.marshal-modern.org/Join.htm
        http://www.marshal-modern.org/Join.htm
          http://www.marshal-modern.org/Join.htm
            http://www.marshal-modern.org/Join.htm
              http://www.marshal-modern.org/Join.htm
                http://www.marshal-modern.org/Join.htm




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب