گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, August 10, 2008

پيشنهاد و درخواست

سلام خدمت تام دوستان گرامي
اول از همه شعري را تقديم حضور تمام دوستان عزيزم مي كنم باشد اين صميمت هميشه و همه بدون در نظر گرفتن زمان و مكان و فواصل دور يا نزديك پايدار باشند و باعث هرچه نزديك شدن دوستان اين خانواده گردد.
در نمازم خم ابروي تو در ياد امد
حالتي روفت كه محراب به فرياد آمد
امروز صبح داشتم داشتم ايميل هاي دوستان را مي خواندم و با خود فكر مي كردم من چقدر در عالم موسيقي خوبخت هستم كه چنين دوستاني دارم كه هرچه دلم از موسيقي مخواهد عزيزان در دست رسم قرار ميدهند از اقاي هنردان گرفته آقايان سيلابي- موريس -علي -احمد -مهر- رويا خانم عزيز و تمام دوستان كه نمي توانم نام شريفشان را ببرم . فكر مي كردم آيا ممكن است من آلبومي عكسي نيز از اين دوستان داشته باشم ؟! و اين فقط در حد فكري بود كه ذكر گرديد اميد است بر من ببخشايد .
بر زليخا ،ستم يوسف مصري مپسند
آنكه از عشق بر او اين همه بيداد آمد
 
با احترام و ادب - رضا  

No comments:

آرشیو مطالب