گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, August 17, 2008

Re: مراببوس با صدای خانم خاطره پروانه

درود دوست عزیزم
ابتدا خواستم از جسارت خود که پاسخ را عمومی عرض میکنم پوزش بخواهم چون فکر کردم عزیزان هم شاید نظری داشته باشند - از دقت جنابعالی خیلی مسرورم و شاید حق همین باشد که فرمودید چون این آهنگ در حدود یکسال قبل از دوستی دریافت نمودم که فقط با اسم خواننده پروانه نامگذلری شده بود و من خاطره را اضافه نمودم - باز هم صمیمانه متشکرم و تصحیح میکنم - ارادتمند - هنردان

--- On Sun, 8/17/08, mehdi safinia <mehdisafinia@yahoo.com> wrote:
From: mehdi safinia <mehdisafinia@yahoo.com>
Subject: Re: مراببوس با صدای خانم خاطره پروانه
To: honardan@yahoo.com
Date: Sunday, August 17, 2008, 3:32 PM

 

 

سرور گرامی جناب  هنردان

این نخستین نامه ی من است  که یکی از اولین یاران رادیو گلها هستم . نامه ای دیگر نوشته بودم که پیش از فرستادن و با بازگشت شما از ارسال آن جلوگیری کردم. من آوای بسیاری از خوانندگان را به صورت زنده شنیده ام وشاید قدیمی ترین آنها صدای <<جناب دماوندی>> در روزگار سالخوردگی ایشان بود . دوری من سبب از دست رفتن بایگانی کوچک من شد و سختی نگهداری  و کوشش شما را همه ی ما میدانیم

من یکی از آهنگها ی مرا ببوس را که با صدای خاطره پروانه نوشته شده بود شنیدم و گمان میکنم که اشتباه کوچکی در آن رخ داده  است .آن صدای خانم خاطره پروانه نباید باشد و با صدای خانم پروانه همسر آقای مجید وفادار که اولین بار این آهنگ را خوانده است اشتباه شده. خواهش میکنم اگر اشتباه کرده ام من را در درست کردن آن یاری نمایید. با سپاس بسیار-مهدی


----- Original Message ----
From: iraj honardan <honardan@yahoo.com>
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Sent: Tuesday, August 12, 2008 10:20:31 PM
Subject: مراببوس با صدای خانم خاطره پروانه

مراببوس با صدای خانم خاطره پروانه



No comments:

آرشیو مطالب