گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, February 28, 2010

درخواست ترانه

 

                            با درود و احترام به هموطنان هنردوست

 

اينجانب جويای چند ترانه با مشخصات زير هستم ، از سروران گرامی درسايت راديو گلها متقاضی است اگر آنها را در آرشيو خويش دارند در اختيار من و ديگر دوستداران احتمالی قرار دارند
دو ترانه از زنده ياد بانو دلکش
يکی ترانه ای به نام آتش عشق با مطلع ِ 
 سوی من قاصدی خوش خبر آمد
ترانه ديگر با نام من و ساقی که در بخشی از آن می خواند
ساقی فتنه جو ، پر کن از می سبو ـ خاطرات مگو ، گويمت مو به مو من
دو ترانه قديمی با اجرای خانم رامش
اول ترانه ای به نام  عروسک  که چنين شروع می شود
  عروسک دست توام  ـ چرا مرا می شکنی
دوم ترانه عروس که آغاز آن چنين است
  دلم می خواد عروس بشم من ، خوشگل بشم ، ملوس بشم من ـ  لباس نقره ای بپوشم  الخ
پيشاپيش از لطف شما سپاسگزارم



Browse profiles for free! View photos of singles in your area.

No comments:

آرشیو مطالب