گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, February 27, 2010

Fwd: Fwd: دیدار دوستان

بادرودی دگر بار
 
من مدت کوتاهی است که از سفر باز گشته ام باقی بقایتان جانم فدایتان
 

روزگار به کام
 
شادزی.......تندرست
 
   

---------- Forwarded message ----------
From: Mohammmad H.Roodsari <bawafa1385@yahoo.de>
Date: 2010/2/27
Subject: AW: Fwd: دیدار دوستان
To: darpastoo@gmail.com


 نازنين بزرگوار جناب رهگذار
شما بهتر ميدانيد راديو گلها فقط از طريق اينترنت ارتباط ذارد و ارتباط ميدهد.. شما بدون داشتن اينترنت چگونه با گلها در ارتباط هستيد .. خوشحال ميشوم که از ان سيستم شما مطلع شوم ...
دوستدار شما  با وفا قرن 21


Von: Rahgozar <darpastoo@gmail.com>
An: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Gesendet: Samstag, den 27. Februar 2010, 17:25:15 Uhr
Betreff: Fwd: دیدار دوستان

با درود بی پایان به تمامی همدلان عاشق
 
از بازی روزگار بازیگر من از دسترسی به اینترنت در شهرم محروم هستم .سپاسگزارمیشوم اگر مهمان صدایتان
 
 گرمتان گردم
 
09195124565
 
دوستتان دارم وبه همخاکی با شما عزیزان افتخار میکنم
 
روزگاربه کام
 
شادزی.........تندرست



---------- Forwarded message ----------
From: maurizio caselli <culturalvolontary@yahoo.it>
Date: 2010/2/16
Subject: Re: دیدار دوستان
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com, darpastoo@gmail.com, f.assadnassab@yahoo.com



سلام گرم مرا بپذیرد ؛
درود بر عاشقان هنر ، برای چندمین مرتبه درخواست و پیشنهادات شما یاران ادب و 
فرهنگ را برای گرد همایی ، مشاهده میکنم ،،،و بسی پسندیده میباشد ،،،
ولی همانطور که میدانید  امکان پذیر  نیست ،،،، از  چندی پیش من ابتکاری در این رابطه را 
عنوان کردم ، که بخوبی و با شرکت زیادی از دوستان و  همکاری آنها را در این مورد داریم ،،،و  این  امر  هر  هفته برگزار  میشود ،
با شرکت خود توسط اینترنت ( skype (  ( no webcam  ) و سراسری مانند دیگران میتوانید  شرکت کنید 
با نام    drcsar  ،،وارد skype شده و  در  بزم های موسیقی سنتی و  فرهنگی از همدیگر استفاده کنیم ،، 
پیروز   باشید،،،،،،،،،،کوثر ،،،،،،،،،،و  همچنین ،،،،،،، facebook  ،،،،

--- Mar 16/2/10, Farham Assadnassab <f.assadnassab@yahoo.com> ha scritto:

Da: Farham Assadnassab <f.assadnassab@yahoo.com>
Oggetto: Re: دیدار دوستان
A: friends-of-radio-golha@googlegroups.com, darpastoo@gmail.com
Data: Martedì 16 febbraio 2010, 09:01


                                                                  سلام ودرود بر دوست گرامی
این راهی را که شما می خواهید طی کنید بدفعات توسط دیگردوستان گروه (ازجمله خودبنده)بارها طی شده ولی گویا هیچکدام از بزرگان و پیشکسوتان گروه  به دلایلی نامعلوم حاضر به برگزاری چنین گردهمایی نیستند.امیدوارم روزی این خواسته که خواسته بسیاری ازاعضامی باشد تحقق پیدا کند
--- On Mon, 2/15/10, Rahgozar <darpastoo@gmail.com> wrote:

From: Rahgozar <darpastoo@gmail.com>
Subject: دیدار دوستان
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Monday, February 15, 2010, 2:41 AM

با درود به تمامی عاشقان بی ادعا ودوست داشتنی گلها
 
دوستان من در تهران هستم وبیتاب دیدار شما عزیزان .امر بفرمائید تا چشمانم را فرش راهتان نمایم
 
روزگار به کام
 
شادزی.......تندرست
--
دوستدارشما رضا  رهگذر





--
دوستدارشما رضا  رهگذر

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Sie sind Spam leid? Yahoo! Mail verfügt über einen herausragenden Schutz gegen Massenmails.
http://mail.yahoo.com



--
دوستدارشما رضا  رهگذر

No comments:

آرشیو مطالب