گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, March 11, 2010

موزیک های از دست رفته

هم میهن ارجمند و گرامی

درود بر شما

من یک هموندی کوچک و شاگردی هستم در میان استادان بزرگ در این گروه گلها,بسیار خوشحال خواهم شد اگر بتوانم در امر شما کمکی بکنم.

نیاز به آگاهی های زیادی دارم . آیا کامپیوتر شما آلوده به ویروس بوده وشما تمامی مخزن اصلی (هارد دیسک) را تمامی پاک کردید ؟ و سپس سیستم را از نو سوار کردید و با ابزاری در زبان کامپیوتر فایل ریکاور, دیسک دکتر رِسکیوُ , پارتیشن ریکاور یا بَک آپ

آنها را برگرداندید؟

چراکه چندی از این ابزارها سیستم فشرده کردن در تغییر نام در فایل ها و داتا ها انجام میدهند وبا ابزاری دیگر که در خود دارند می توان آنها را به گونه ی اولیه در آورد, نباید با دست پایانی فایل ها و داتا ها را تغییر داد.

در مورد تکه موسیقی که فرستاده بودید, سامپل رِیت آن به هم خورده و آمپلی توُد های آن دگرگون شده اند.

از اطلاعات شما بسیار سپاسگزار خواهم شد و شاید بدانوسیله بتوانم کمک کبم و یا راه حلی در گروه پیشنهاد شود.

با سپاسهای بیکران

زرین کوب

--___________________________________________________________________________________________________________-----_____________________________-----______________________________________------_____________________-------___________________

 

 

درود بر همگروهی محترم جناب زرین کوب

ابتدا از شما عذرخواهی میکنم که مزاحمتان شدم،

 با توجه به اینکه متوجه شدم که شما در زمینه هر نوع ویرایشی بر روی آهنگها تبحر خاصی دارید و بر روی این گونه موارد تسلط کامل دارید، از این رو سپاسگزارم اگر اندکی از وقت گرانبهای خود را به درخواست من اختصاص دهید؛ و در این زمینه مرا راهنمایی کنید.

و آن اینکه چند ماه پیش به دلیل مشکلی که برای کامپیوتر بنده پیش آمد و بعد از درست کردن آن، تعدادی از آهنگهای موجود در کامپیوتر تغییر بیت ریت داده و به همه این آهنگها با هر بیت ریتی، به اندازه 2 بیت ریت اضافه شد. که برایم بسیار عجیب بود. یعنی تمامی آهنگهای با بیت ریت 128 به بیت ریت 130 تبدیل شدند (برای بیت ریتای دیگر هم همینطور،32 به 34). و این سبب شد که آهنگهای بنده به نوعی از بین بروند چون فقط با مدیا پلیر میشود اینگونه آهنگها رو گوش کرد؛ از طرفی دیگر نمیتوان این آهنگها را بر روی سی دی رایت کرد، چون بعد از رایت در هیچ سیستم صوتی خوانده نمیشوند. همینطور این دسته آهنگها را نمیتوتن ادیت و یا تبدیل به فرمتهای دیگر نمود.

نمیدانم شما تا بحال به این مورد برخورد کردید یا نه، چون تا بحال کسی نتوانست کمکم کند. به نظر شما چگونه میتوانم آهنگهایم را به بیت ریت اصلی آن برگردانم. نمونه ای از این آهنگها را برایتان پیوست کردم.

پوزش بنده را برای طولانی شدن متن پذیرا باشید.

با تشکر،

مجنون

No comments:

آرشیو مطالب