گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, March 18, 2010

Fwd: fouri ast . urgent !!

سلام به دوستان و با سپاس از دوست گرامی آقای معتقدی(اگر درست گفته باشم)ر
ممنون من به خواسته ام رسیدم, گمان کنم منظور آقای توکل هم همین باشد.
فایل ارسالی ایشان را برای همه ارسال می کنم


---------- Forwarded message ----------
From: Ali Motaghedi <alimotaghedi@yahoo.com>
Date: 2010/3/18
Subject: Re: fouri ast . urgent !!
To: d.tavakoli@gmail.com


عیدتان مبارک
امیدوارم درخواست مورد نظرتان باشد






 


--- On Wed, 3/17/10, Davoud Tavakoli <d.tavakoli@gmail.com> wrote:

From: Davoud Tavakoli <d.tavakoli@gmail.com>
Subject: Re: fouri ast . urgent !!
To: "Friends-of-Radio-Golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Wednesday, March 17, 2010, 1:12 PM

جناب توکل
متاسفانه  چند سالی است که این موسیقی زیبا و خاطره انگیز پخش نمیشود
منهم مشتاق شنیدن آن در لحظه تحویل سال نو هستم
با درود
داود توکلی

2010/3/16 rahmat tavakol <rahmatta2002@yahoo.com>
دوستان عزیز گل ها . آیا کسی " سرنای " اول تحویل سال را دارد ؟ یک در دنیا اگر بفرستید. آیا هنوز در اول سال ان را پخش میکنند ؟ من همیشه به یاد " بابا حسن آسیا بان ده ما بود " میوفتادم و میفتم. و ان عکس جالب آسیاب بادی  . hezaran   
  رحمت



No comments:

آرشیو مطالب