گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, March 15, 2010

Re: درخواست

هموند گرامی بانو نسرین،

 

ترانه "عقرب زلف کجت" با آوای زنده‌یاد پوران را در پوشه بنده به نشانی زیر بیابید:

 

http://www.4shared.com/file/241896864/4322003f/Aghrabe_Zolfe_Kajet.html

 

بیشتر نوشته‌ها، ترانه را ساخته "شیدا" (و گاهی میرزاحسن حکیم الهی) و سروده ناصرالدینشاه قاجار دانسته‌اند. نکته کمتر گفته آنکه در ترانه، نخست، گفته شده بود "من دلم می‌شنگه" که معینی کرمانشاهی آن را با "من دلم می‌لرزه" جایگزین نمود.

 

منت‌پذیر،

سیامک کسروی

 

--- On Mon, 3/15/10, Bahram Nahed <bmnahed@yahoo.com> wrote:


From: Bahram Nahed <bmnahed@yahoo.com>
Subject: Re: درخواست
To: nasrin.b55@gmail.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Monday, March 15, 2010, 7:54 AM

خانم نسرین گرامی ، درود بر شما

چهارمین ترانه در خواستی شما فردا تو می آیی از هوشمند عقیلی است

می توانید از هریک از نشانی های زیر دریافت نمایید

نشانی ریشه ، شاخه در خواست

 

http://www.4shared.com/account/dir/6062173/8d0e8fd8/sharing.html

 

نشانی راسته دریافت

 

http://www.4shared.com/file/241636529/219d5304/Aqili_Farda_To_Meaie.html


 

نام ترانه

 

Aqili_Farda To Meaie.mp3

 

با پوزش از این که ترانه بریده شده است . همچنین دو ترانه نخست از زنده یاد مهستی در همان نشانی هست

پاینده باشید ... ناهد




--- On Sat, 3/13/10, nasrin b <nasrin.b55@gmail.com> wrote:

From: nasrin b <nasrin.b55@gmail.com>
Subject: درخواست
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Saturday, March 13, 2010, 10:35 PM

دوستان گرامی ممکنه خواهش کنم این اهنگها در صورت موجود بودن برایم
بفرستید.با سپاس

انکه دلم را برده خدایا       مهستی
مهستی راز خلقت -دارم سوالی ای خدا
پوران عقرب زلف کجت
هوشمند عقیلی امشب دلم میخواد که تا صبح می بنوشم من.


No comments:

آرشیو مطالب