گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, September 23, 2010

Fw: RE: فرستادن برنامه شهر قصه

برنامه شهرقصه و شاهنامه صوتی و دهها برنامه کتاب صوتی در این آدرس موجود و رایگان قابل آپلود است - این آدرس شهر قصه http://audiobook.blogfa.com/post-148.aspx
 
اینهم مثنوی
 
 
شاهنامه و حافظ و بقیه هم براحتی قابل دسترسی است
فرشته
 

--- On Thu, 9/23/10, yousef ostad <yousef-o@hotmail.com> wrote:

From: yousef ostad <yousef-o@hotmail.com>
Subject: RE: فرستادن برنامه شهر قصه
To: bebrahimi2005@gmail.com
Date: Thursday, September 23, 2010, 4:38 PM


شنیداری شاهنامه فردوس

 http://www.yasinmedia.com/fa/islamic-songs/367-shahnameh-mp3.html

با درود
یوسف


Date: Tue, 21 Sep 2010 14:34:46 +0330
Subject: Re: فرستادن برنامه شهر قصه
From: bebrahimi2005@gmail.com
To: bmnahed@yahoo.com
CC: friends-of-radio-golha@googlegroups.com; hossein.abdolvand@gmail.com


دوستان عزیز و فرهنگدوست ایران زمین 
سلام
خواهشمندم چنانچه نسخه شنیداری شاهنامه فردوسی را در اختیار دارید برایم ارسال نمائید. .
با سپاس و قدردانی از شما
بهزاد
2010/9/20 Bahram Nahed <bmnahed@yahoo.com>

 درود بر دوستان

جناب آقای عبدالوند گرامی

یکی از روش های کاربردی را می توانید در فایل پیوست ببینید

امیدوارم که کارگشا باشد

پاینده باشید ... ناهد



با درود بر یاران گلها و  جناب گچکار  گرامی
من هنوز نتوانستم راهی برای آپلود شهر قصه  بیابم در فور شرد  هم محدودیت حجم برقرار است و فایلهای پر حجم آپلود نمیشود  سایتهای مختلفی را هم امتحان کردم  هیچکدام جواب ندادند هم اینک نیز در حال کنکاش هستم تبدیل  به سی دی شده اند و هرکدام در حدود 600 کیلو بیت حجم دارند و این حجم نیز در فور شرد آپلود نمیشوند   دوستان اگر سایت خاصی سراغ دارند اعلام بفرمایند
من هم بی صبرانه مایلم این اثر هنری را  هرچه زودتر به  یارانم در گروه گلها برسانم


 
---------- Forwarded message ----------
From: latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com>
Date: 2010/9/16
Subject: Re: شهر قصه
To: hossein.abdolvand@gmail.com


جناب عبدالوند گرامی. درود بر شما . فکر می کنم همان طوری که فایل صوتی را از فور شرد اپلود می کنید فایل های تصویری را نیز می توانید اپلود کنید. به هر حال من بی صبرانه منتظر دریافت این مجموعه هستم و اگر نتوانستید اپلود کنید مجموعه را به من برسانید تا امتحان کنم. مخلص شما. لطیف گچکار

--- On Tue, 9/14/10, hossein abdolvand <hossein.abdolvand@gmail.com> wrote:

No comments:

آرشیو مطالب