گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, September 23, 2010

Fw: لالایی



--- On Thu, 9/23/10, hamid hamidy <gol_e_vahshi@yahoo.com> wrote:

From: hamid hamidy <gol_e_vahshi@yahoo.com>
Subject: کلیپ تصویری دشتستانی و لالایی
To: latifgachkar@yahoo.com, behkhoo@googlemail.com
Cc: "friends-of-radio-golha" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Date: Thursday, September 23, 2010, 5:35 PM

درود بر تمام عزیزان اهل دل

 

همراه این ایمیل بک کلیپ تصویری دشتستانی(چون خودم هم دشتستانی هستم از استان بوشهر) بعلاوه یک  لالایی خیلی زیبا و خاطره انگیز از دوران کودکیم فرستادم

 

باید عرض کنم من دقیقا نمیدونم چطور باید یک ایمیل رو برای همه دوستان گلها فرستاد بنابر این روی یک ایمیل کلیک کردم و ریپلای تو الل رو زدم خاهش میکنم اگر این ایمیل رو کسی دید برای من تتوضیح بده چطوری برای همه اعضا ایمیل بفرستم؟

خواهش میکنم برای من هم توضیح بدید این رو هم خیلی وقته میخاستم عرض کنم که از همه دوستان از صمیم قلب به خاطر راه اندازی این گروه با ارزش و ایمیلهای با ارزش تشکر میکنم انشالله که همیشه گروه مستدام باشد

 

سید عبدالحمید موسوی



No comments:

آرشیو مطالب