گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, March 24, 2011

""""" برگ سبز 301 افشاری گلپا دلم آشفته ی آن مایه ی ناز است هنوز """""



درود به همراهان گلهای ایرانی


 برگ سبز 301  آواز افشاری استاد گرانسگ اکبر گلپایگانی با  شعری از استاد عماد خراسانی   و نوازندگی اساتید ملک , موسوی و شریف


دانلود برنامه فوق  سرور 1       سرور 2


دلم آشفته ي آن مايه ي ناز است هنوز ...

مرغ پر سوخته در پنجه ي باز است هنوز ...

جان به لب آمد و لب بر لب جانان نرسيد ...

دل به جان آمد و او بر سر ناز است هنوز ...

گر چه بیگانه زخود گشتم و دیوانه ز عشق ...

یار عاشق کش و بیگانه نواز است هنوز ...

خاک گردیدم و بر آتش من آب نزد ...

غافل از حسرت ارباب نیاز است هنوز ...

گر چه هر لحظه مدد می دهدم چشم پر آب ...

دل سودا زده در سوز و گداز است هنوز ...

همه خفتند به غیر از من و پروانه و شمع ...

قصه ی ما دو سه دیوانه دراز است هنوز ...

گر چه رفتی ز دلم حسرت روی تو نرفت ...

در این خانه به امید تو باز است هنوز ...

این چه سوداست عمادا که تو در سر داری ...

وین چه سوزیست که در پرده ی ساز است هنوز ...


ارادتمند گلها - حمزه


No comments:

آرشیو مطالب