گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, March 30, 2011

salam & Tabrik

درود بر عزيزان گروه وزين گلها
سال نو مبارك
خوشحالم كه مي بينم اين گروه واقعا دارد به معني واقعي وزين و پر محتوي از همه نظر مي شود كمتر از مبادلات خبري نيست و فقط موارد نادري كه آنهم مي توان گفت بايد باشد ديدم بزرگواران اشعارشان را ارائه مي دهند و بحثهاي دارد به جايي مي رسد اميدوارم هچنان به همين خوبي به پيش برود تا انشاء ا.. يك گروه وانجمن خاص موسيقي ايراني و مخصوصا برنامه هاي گلها شود و مباحث روبه شناخت موسيقي و بالابردن علم و اطلاعات افراد گروه و برخي اعضا چون من كه اطلاعات زيادي راجع به موسيقي ندارم و فقط يك شنوده هستم و شايد آنهم خيلي خوب نه بشود چون حدود سه سال پيش كه من براي اولين بار با اين گروه آشنا شدم و البته عزيزان بزگواري چون جناب هنردان و موريتس و سركار خانم رويا كه جاي خاليشان در گروه احساس مي شود و عزيزان ديگري چون جناب ناهد ، سليماني و ديگران كه هنوز هم هستند و اميدوارم اگر اين پيام را مي خوانند مرا هم از حالشان با خبر كنند گروه اين گونه نبود و در مراحلي حتي روبه انحراف و كارهاي عجيبي رفت كه در آن زمان بهتر آن بود كه از گروه خارج شد و فقط شنوده راديو گلها بود ولي اكنون مي بينم و خوشحالم كه گروه حالتي بهتر دارد و اميدوارم بهتر هم بشود و مباحث علمي تر و فني تر بشود . در پايان اگر خسته تان كردم بايد ببخشيد چون من زيادي نامه نگاريم خوب نيست . آرزومند بهترين اوقات همراه با سلامتي و موفقيت براي كليه عزيزان گروه چه دوستان داخل و چه عزيزان خارج از كشور هستم
ارادتمند - حسين آذرافزا 

No comments:

آرشیو مطالب