گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, March 22, 2011

"""""امید دل بنان - یاحقی - نواب صفا"""ای امید دل من کجایی"""""


درود به یاران گلها - سبز و خرم باشید و سرشار از مهر و شادی و سر مستی وعشق

دانلود تصنیف شور امید دل ترانه‌سرا: اسماعیل نواب صفا | خواننده: استاد غلامحسین بنان | آهنگساز: استاد پرویز یاحقی

ای امید دل من کجایی
 همچو بختم کنارم نیایی
 آشنا سوز و دیر آشنایی
 یا بلای دل مبتلایی
 بی‌وفا بی‌وفا بی‌وفایی
 تو غارت‌گر عقل و هوشی
 به آزار جانم چه کوشی
 چو نی دارم در جان خروشی
 تو غارتگر عقل و هوشی
 به آزار جانم چه کوشی
 چو نی دارم در جان خروشی
 چه خواهم از تو جان نگاهی
 چه خواهی از جانم چه خواهی
 ندارم جز عشقت گناهی
 بر سیه بختی من گواهی
 چون دو چشم مستت دل سیاهی
 کو به غیر از آغوشت پناهی
 آتشی سر کشید فتنه جویی
 آتشی خانه سوزی گناهی
 عشق من جان را چه خواهی
 ماه من مجلس آرا تویی تو
 عشق من شادی افزا تویی تو
 روشنی بخش دلها تویی تو
 راحت جان شیدا تویی تو
 سر گران از چه با ما تویی تو

همیشه شاد و همیشه خوش باشید
ارادتمند گلها - حمزه


No comments:

آرشیو مطالب