گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, February 25, 2012

Fw: سرودسپاه دانش



 


 
باسلام
اولا دستتون درد نکنه ما رو بردید به سنوات 40 شمسی
این سرود انقلاب شاه و مردم بود سرود سپاه دانش که در مدت چهار ماه آموزشی در پادگان بخورد ما دادندچیز دیگه ای بودکه انقدر قشنگ و دوران خوبی بود که من هنوز تمامی ابیاتش رو حفظ دارم وبراتون تایپ میکنم
ضمنا سپاه دانش دوره دهم بودم از بهمن 1345 تا مرداد 1347
دوره اموزشی تیپ بیستم همدان و دوره خدمت در بجنورد روستاهای ناوه و عبداله اباد خیلی خوشحال میشم اگر از هم دوره ای های خودم رو ازشون خبری داشته باشم واما اشعار سرود سپاه دلنش
بپیش بپیش ای سپاه دانش بپیش
بفرمان شاه با فروغ ایمان
روبسوی دهقان
ای سپاه دانش  بپیش
ای اموزگار فرهنگ و صحرا
بروببین
روستازاده گان ما
تا چه پایه تا کجا
مستعدده علم و دانش اند
عاشقان کاروکوشش اند
دانش را به روستا ببر
سرفرازی ارمغان اور
گرچه پرهنر دست برزگر
روز و شب بکار گشت وکارو دانه و گل است
مظهر صفاوجان و پاکی تن است
------------------------------
با تکرار چهار خط اول سرود خاتمه میافت
مخلصیم
علی اصغر معتقدی



 

From: Ebrahemi Mohammad <ebrahemi8979@yahoo.com>
To: "Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com" <Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com>
Sent: Friday, February 24, 2012 2:35 AM
Subject: سرودسپاه دانش

درودبه دوستان گراميم
سرودسپاه دانش تقديمتان بادا
باسپاس




No comments:

آرشیو مطالب