گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, February 18, 2012

Re: Salam



ايشون قبول نميكردند كه تصنيفي اجرا كنند و مجري شعري خوندند كه استاد با شنيدن اون شعر راضي شد تا بخونن و پس از آن تصنيف " به سكوت سرد زمان" رو هم بدون سازاجرا كردندمن شعري رو ميخوام كه مجري خوند و مصرع دوم تو فارغ و جمعي به خيال تو در آشوب بود.. خيلي گشتم اما شعر رو پيدا نكردم.. حال به آرشيو شما دوستان پناه آوردم.
اگر فايل شما شامل اون قسمت از برنامه نيز هست كه مجري شعر رو خوند منت بر سر من ميگذاريد


On Feb 18, 2012, at 11:27, latif gachkar <latifgachkar@yahoo.com> wrote:

درود بر شما. من از استاد شجريان اجرايي را سراغ دارم كه در دانشگاه تبريز و بزرگ داشت استاد آذر تصنيف " به سكوت سرد زمان " را بدون همراهي با ساز اجرا كرده اند. اگر منظور شما همين برنامه است اگهي نماييد تا برايتان بفرستم. شاد باشيد. لطيف

--- On Fri, 2/17/12, Sefati.ir <sefati.ir@gmail.com> wrote:

From: Sefati.ir <sefati.ir@gmail.com>
Subject: Salam
To: "friends-of-radio-golha@googlegroups.com" <friends-of-radio-golha@googlegroups.com>
Date: Friday, February 17, 2012, 11:21 PM

سلام، از ارسال هاي زيباتون نهايت تشكر رو دارم.. 
من در يك مورد به كمك احتياج دارم كه اميدوارم با توجه به آرشيو كامل شما به اين جستجو پايان بدم..
چنذين سال پيش استاد شجريان در دانشگاه تبريز و در بزرگداشت استاد جواد آذر حضور داشتند و مجري براي راضي كردن ايشون بر اجرا شعري رو خوندند كه مصرع دوم شعر اينه: 

"تو فارغ و جمعی به خیال تو در آشوب"

اگر كسي فايل رو داره و يا در مورد اين شعر اطلاعي داره خوشحال ميشم به من كمك كنه.

نكته: منظور من شعر "تا كي به تمناي وصال تو يگانه" نيست..

با تشكر:)

No comments:

آرشیو مطالب