گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, February 18, 2012

Re: Salam




 

با سلام؛ دوست عزیز

برای دانلود فایل "کنسرت استاد شجریان در دانشگاه تبریز" به این آدرس مراجعه کنید. البته نمی دانم شعر مورد نظر هم در آن باشد یا نه. اما امیدوارم بتوانید به بیت مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

در پناه حق!

http://delavazian.persianblog.ir/post/88



2012/2/18 Sefati.ir <sefati.ir@gmail.com>

سلام، از ارسال هاي زيباتون نهايت تشكر رو دارم.. 
من در يك مورد به كمك احتياج دارم كه اميدوارم با توجه به آرشيو كامل شما به اين جستجو پايان بدم..
چنذين سال پيش استاد شجريان در دانشگاه تبريز و در بزرگداشت استاد جواد آذر حضور داشتند و مجري براي راضي كردن ايشون بر اجرا شعري رو خوندند كه مصرع دوم شعر اينه: 

"تو فارغ و جمعی به خیال تو در آشوب"

اگر كسي فايل رو داره و يا در مورد اين شعر اطلاعي داره خوشحال ميشم به من كمك كنه.

نكته: منظور من شعر "تا كي به تمناي وصال تو يگانه" نيست..

با تشكر:)


No comments:

آرشیو مطالب