گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, July 19, 2012

هیچ ایرانی از دیدن آن محروم مباد

BEGIN:VCARD
VERSION:2.1
N:Team;RapidShare AG - Support
FN:RapidShare AG - Support Team
ORG:RapidShare AG
TITLE:Support
TEL;WORK;VOICE:+41 41 748 78 80
ADR;WORK:;;Schochenmühlestrasse 6;Baar;;6340;Switzerland
URL;WORK:http://rapidshare.com
EMAIL;PREF;INTERNET:support@rapidshare.com
REV:20110119T145706Z
END:VCARD
آواز: محمد رضا شجریان
آهنگ و تار: حسین علیزاده (قطعهٔ ترکمن)کمانچه: کیهان کلهر
شعر: فریدون مشیری
و رقص و سماع هنرمندانه و بینظیر : شاهرخ مشکین قلم

با عشق و احترام به همه آنها

لطفا" اجرای مذکور را در فایل پیوست مشاهده فرمائید.

فریاد مشت می کوبم بر در
 پنجه می سایم بر پنجره ها
من دچار خفقانم خفقان
من به تنگ آمده ام از همه چیز
بگذارید هواری بزنم
ای با شما هستم
این درها را باز... کنید
من به دنبال فضایی می گردم
لب بامی
سر کوهی
دل صحرایی
که در آنجا نفسی تازه کنم
آه می خواهم فریاد بلندی بکشم
که صدایم به شما هم برسد
من به فریاد همانند کسی که نیازی به تنفس دارد
مشت می کوبد بر در
پنجه می ساید بر پنجره ها
محتاجم
من هوارم را سر خواهم داد
چاره درد مرا باید این داد کند
از شما خفته چند چه کسی می اید با من فریاد کند ؟
 
 




 

 

Attachments

Download:  Zenith of art.mp4 (15.30 MB)

Attachments will be available at least until 2012-09-17 14:18:50 CET.


******************************
RapidShare AG | Schochenmühlestrasse 6 | 6340 Baar | Switzerland



--


بهترین درودهایم نثار آنانی باد که کاستی هایم را میدانند و باز هم دوستم دارند


No comments:

آرشیو مطالب