گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, August 3, 2008

درخواست

   با سلام به همه دوستان راديو گلها

 
آیا از دوستان کسی‌ است که ترانهای زیر را را داشته باشد 

۱) محلی شیرازی = راه شیراز برای تو دوره ( این آهنگ در برنامه شما و رادیو اجرا شده)

۲) محلی = لیلا در وکن منم

۳) گلپا = گل گریه (باغ چشات)

۴) هایده = دوست دارم را تو به من کی‌ میگی‌

۵) صمد oughaab = در شما رادیو خوانده آهنگ یادم نیست

۶) کجاوند (مهلی مشهدی)=دختر قوچانی

۷) خطا کردم = ناهید (دارم ولی‌ کیفیتش خوب نیست)

۸) پرتو= میشه یرروز ببینمت

۹) گلها #۱۱۱ (پوران و شهیدی)

۱۰) آهنقی محلی از شما رادیو =رهبره ارکست: ناصر زرابادی (مجریه برنامه: کملدین مستجبدوه و فروزنده اربابی)

و یا هنر برای مردم

۱۱) گل مریم =ایرج مهدیان اجرا شده در برنمهٔ قر اه کشی bilite ینه ملی‌

۱۲) همدانینن- رعنا ( رعنا پیشو من پشته سر رعنا)

 

 اپیوسته دلتان شاد ولبتان خندان باد

حسن

 

 

 


No comments:

آرشیو مطالب