گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, May 15, 2009

ادای توضیح به محظر جناب آقای جمشیدیان

سلام برآقای جمشیدیان و دیگر دوستان
بنده با خودم قرار گذاشته بودم که دیگر در باره اقدام آقای معتمدی چیزی نگویم زیرا که  گفتنی ها را به عرض رساندم . با این حال حسب الامر جنابعالی توضیحاتی عرض میکنم . گر چه میدانم که حداقل جنابعالی نیازی به این توضیحات ندارید
منظورم از کودک نوپا همان مجموعه گرانقدر گلهاست که سالها دور از دسترس بوده و فی الحال توسط دوستان قابل دستیابیست
منظورم از جرعه ی آب و دست نوازش ، برنامه هاییست که در اختیار آقای معتمدی هست (به گفته خودشان) و ایشان از گروه دریغ میدارند و تاکنون حتی یک تصنیف بی کیفیت و نصفه نیمه هم برای گروه نفرستاده اند
اگر دوستان به بنده میفرمایند که این چه انتظار بیهوده ایست که تو از آقای معتمدی داری ؟ عرض میکنم که بله شما درست میگویید
اگر دوستان از بنده سوال دارند که پس دیگر چه میگویی ؟ عرض میکنم که ادعای آقای معتمدی را در تشکیل وب سایت  برای اشاعه موسیقی ایرانی نمیتوان پذیرفت .
باقی بقای دوستان
ارادتمند اکبر
--- On Fri, 5/15/09, Mehdi Jamshidian <mehdi_jam86@yahoo.com> wrote:

From: Mehdi Jamshidian <mehdi_jam86@yahoo.com>
Subject: Fw: Re: آقایان فرد و جمشیدیان قضاوت کنید
To: asas1338@yahoo.com
Cc: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Friday, May 15, 2009, 3:07 PM

سلام

کاش اکبر آقای عزیز کمی پوست کنده تر می فرمود که از چه چیزی اینقدر دلخور است؟

چه کسی ایشان را از سیاهچاله خارج کرده و الان به دست چه کسی سپرده شده است؟

مهربان یار

با افتتاح وبلاگ دوستان ارتباط ما با شما قطع نخواهد شد و رفاقت ما کماکان به جای خوی خواهد بود.0

نگران نباشید، وبلاگ های زیادی هر روز نوشته و افتتاح می شوند. اما ما تنها زمانی از سایت رادیو گلها و روند فعلی دست می کشیم که چیزی بهتر از وضع موجود پیدا کنیم. کسی شما را به دست کسانی که دوست ندارید نخواهد سپرد

ارادتمند همه

جمشیدیان

--- On Thu, 5/14/09, said m <shahedan2004@yahoo.com> wrote:


From: said m <shahedan2004@yahoo.com>
Subject: Re: آقایان فرد و جمشیدیان قضاوت کنید
To: mehdi_jam86@yahoo.com, asas1338@yahoo.com
Cc: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Thursday, May 14, 2009, 4:30 PM

سلام
من که واقعا نمی فهمم کدام کودک از سیاهچال بدر آمده
 را که چه کسی قرار است به دست من بسپارد.
خودم هم در شگفتم که آخر مگر قرار است
چه کار کنم که شرط بلاغ به دوستان ابلاغ شده .

آنانکه باید اجازه دهند ،دادند.
 چرا سعی در مشوش کردن اوضاع گروه دارید.

چرا به کلام بزرگان وقعی نمی نهید چرا زود قضاوت می کنید
به راستی که با کلام نیشتر گونه خود چه چیز را می خواهید ثابت کنید
مگر پیشگویی شما که هنوز ندیده ونسنجیده این قدر تند روی می کنید.

امشب ساعت 21.30 وبلاگم را معرفی میکنم
بی انصافی ات تمام می شود اگر به حقیقتی که قلبت می گوید اقرار نکنی.
دیگر هم حرفی برای گفتن با شما ندارم
من اگر نیکم اگر بد تو برو خود را باش

--- On Wed, 5/13/09, akbar akbari <asas1338@yahoo.com> wrote:

From: akbar akbari <asas1338@yahoo.com>
Subject: آقایان فرد و جمشیدیان قضاوت کنید
To: mehdi_jam86@yahoo.com
Cc: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Wednesday, May 13, 2009, 9:14 PM

خدمت سروران خودم آقایان فرد و جمشیدیان و دیگر بزرگواران گروه سلام عرض میکنم
بنده با نفس عمل مخالف نیستم ، بلکه با انجام دادن آن توسط آقایان مخالفم
چگونه کودک نوپایی که پس از سالیان ، به دست توانای افرادی چون شمایان از سیاه چاله زمان به درآورده شده را به دست کسی میسپارید که تا کنون قطره آبی به لبان این طفل نرسانده و دستی از روی محبت بر سر او نکشیده است
بنده آنچه شرط  بلاغ بود گفتم . بعد از این سکوت اختیار کرده و با وجدانی آسوده نظاره گر خواهم بود و قضاوت را به دست زمان و خرد جمعی وامیگذارم
از این که چندی باعث کدورت خاطر شدم  ، عذر میخواهم
ارادتمند اکبر
--- On Wed, 5/13/09, Mehdi Jamshidian <mehdi_jam86@yahoo.com> wrote:

From: Mehdi Jamshidian <mehdi_jam86@yahoo.com>
Subject: Fw: Re: قضاوت کنید
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Wednesday, May 13, 2009, 12:55 AM

هزاران درود و سلام خدمت جناب فرد گرامی

آنچه مرا وادار به این تحسین کرد یک جمله بسیار در خور تأمل از این مرد بزرگ است

 اگرسایتی فقط با داشتن آمار بازدید کننده بالا بتواند در داخل ایران درآمدی برای یک فرد با استعداد ایرانی ایجاد کند، خود من روزی بیست بار به آن سر میزنم

براستی ما را چه شده است

چه عیبی دارد که از کنار فعالیت کسی یا گروهی، افرادی استفاده مادی ببرند

والله سابقا مردم تلاش می کردند که به دیگران در کسب و کار کمک کنند کسی که نمی کرد و یا مخالفت می کرد نان کور خوانده می شد

این چه سخنیست که نه عرف آن را می پذیرد و نه خدا؟

سود مادی بردن یا تکمیل آرشیو کردن دیگران چه زیانی به بنده و امثال بنده می زند که نگران باشم؟

انتظار داریم که یاران عزیز بزرگواری خود را در سخاوت گشاده دستی با این فرمایشات مخدوش نکنند

هزاران آفرین به جناب فرد و سلیمانی و بی شمار دیگر یاران عزیزم که در بزرگ منشی و رفتار پدرانه،ادب و کرامت نفس ضرب المثل هستند

مرا ببخشید که قدری تند شدم

درود بر همه عزیزان

--- On Tue, 5/12/09, Dr Kourosh.Mokhtari <kourosh.au@gmail.com> wrote:


From: Dr Kourosh.Mokhtari <kourosh.au@gmail.com>
Subject: Re: قضاوت کنید
To: shahedan2004@yahoo.com, Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Cc: asas1338@yahoo.com
Date: Tuesday, May 12, 2009, 10:30 AM

درود بر دوستان گلها،
 
به عنوان یک عضو این گروه، همه دوستان گرامی را به آرامش دعوت میکنم.
 
به نظر من اگر ما کاری را با حسن نیت انجام دهیم به زودی بر همگان آشکار خواهد شد و برعکس.
نیازی به قضاوت، درگیری و متهم کردن یکدیگر نیست.
تجربه نشان داده است که حتی اگر هم کسی آرشیوی از برنامه های گلها برای خود فراهم آورد و شروع به فروش آن کند، به زودی همه ما از آن متنعم خواهیم شد.
 
از طرف دیگر، اگر سایتی فقط با داشتن آمار بازدید کننده بالا بتواند در داخل ایران درآمدی برای یک فرد با استعداد ایرانی ایجاد کند، خود من روزی بیست بار به آن سر میزنم، به همه دوستانم هم آنرا توصیه خواهم کرد.
 
آنچه در نزد دوستان این گروه فراوان است، گشاده دستی است.
به همت همه عزیزان این گروه، دیر یا زود عطر گلها در سراسر این جهان کوچک گسترده خواهد شد و دیگر جایی برای این قضاوتها و دلگیریها باقی نخواهد ماند.
 
ارادتمند،
 
احمد  فرد
 
 

From: said m
Sent: Tuesday, May 12, 2009 4:58 PM
Subject: قضاوت کنید



--- On Mon, 5/11/09, said m <shahedan2004@yahoo.com> wrote:
From: said m <shahedan2004@yahoo.com>
Subject: Re: RE : کسب اجازه از محضر اساتید
To: asas1338@yahoo.com
Date: Monday, May 11, 2009, 11:56 PM


بس کنید اینهمه ریا را!!!!!!!!!!1

دوستان عزیز گلها سلام
کلام سر آغاز ازقول دوست خوب !! ونادیدیمان آقای پیمان لهراسبی است خطاب به بنده .وچنانچه از گروه گیرنده این متن بر میآید برای همه عزیزان گلها هم فرستاده شده است
 وشما هم قطعا خوانده اید.

من در پاسخ به این دوست گرامی گفتم
نباید رعایت ادب را با تملق وریا جا بجا کرد چنانچه کسی مثلا نمی تواند به شما بگوید در این پیامتان بی تملقی کردید اما

عزیزان گلها
شما خود همگی صاحب معرفت ودانش ومهمتر از همه شعور عقلی واجتماعی بالایی هستید خودتان قضاوت کنید
1- تا آنجا که با بررسی میلهایم دریافتم تا حالا آقای اکبری دو ایمیل به گروه فرستاده اند  ودر برابر بزرگانی چون احمد فرد ،زرین کوب،آذر افزا ،ناهد،جمشیدیان ،بینا ،یگانه ،گچکار ،حجتی ،سلیمانی ،قاسمی وسرکار خانم رویا(که روز گذشته موافقت وحمایت خود را اعلام فرمودند)سرکار خانم صدف ومهناز و ...دوستان دیگری که به صورت شخصی اعلام آمادگی کرده اند شاید مجالی برای هشدار نداشته باشد.
2- نمی دانم جناب آقای اکبری چند مرتبه از من در خواست برنامه داشتند وبنده از دستم آبی نچکیده با عرض معذرت از دوستان نمی خواهم خدای ناکرده منتی گذاشته باشم اما بد نیست قبل از این قضاوت ناعادلانه با آقایان هنردان ،انصاری فر،عسکری هادی کاپیتان،سروریان ،خندان دل گچکار،معظمی و...سراغ قطره آب را میگرفتند(البته افتخار می کنم وخواهم کرد که ابزاری ناچیز برای اثبات دوستی داشتم )
همین طور آقای هادی کاپیتان هم به بنده لطف داشته وبرنامه های بسیار ناب بدون هیچ گونه چشمداشتی فرستادند که این قضاوت شما هم بی انصافی در حق اوست
3- ایجاد وبلاگ واستفاده از پیوند های ارسالی دوستان چیز جدیدی نیست و نمیتواند تکمیل کننده آرشیوم باشد چرا که به لطف این عزیزان این برنامه ها قبلا آپ لود شده واکثر دوستان گلها بنا به نیاز ،استفاده لازم را کرده اند. در وبلاگ من این پیوندها جمع بندی وطبقه بندی می شود. 

وخدای را شاکرم که با تلاش وپیگیری خود وهمراهی دوستان - یکی از کاملترین مجموعه ها را با کیفیت خوب وعالی دارم ،در هر نوع از موسیقی اصیل وسنتی واحتیاجی به کامل کردن برنامه هایم ندارم.
4-  برای ثبت وبلاگم در هیچ جایی ندیدم که گفته باشند اگر آمار بالا باشد سود مادی برایتان دارد(اگر واقعی باشد بسیار ممنونم که راه پول در آوردن را نشانم دادند)اما به یاد ندارم شما ره حساب داده باشم
5- من بنا به علاقه ی شخص ام این وبلاگ را آماده کردم برای آنکه ((حرفهایی هست برای گفتن ، که اگر گوشی نبود نمی گوئیم))که تنوع مطالب گواه علایق من است  ولازم نمی دانم برای این کار بخواهم برادریم را ثابت کنم چرا که به آنانی که باید ثابت شود ،شده است وخواهدشد.
6-اگر این آقای اکبری ،همان آقای اکبری (چهارمحال بختیاری) که روز جمعه با آن عزیز تماس گرفته بودم ،باشند حق دارند حتی شدید تر از این هم انتقاد کنندآنهم ناعادلانه وبی رحمانه چرا که ایشان هنوز یک مجموعه ی گلها را جمع آوری نکرده انداما سراغ آدرس خانه ی ما را می گیرند!!!!
نتیجه :
باز خوشحالم که مخاطبان ما آگاهند که همین ما را بس
در پایان این نوید را با حامیان ودوستداران گلها می دهم که به یاری خدا وهمراهی موافقین،تا پایان هفته آدرس وبلاگ را در اختیار دوستان قرار می دهم.
از زیاده گوئیم بسیار عذر خواهی می کنم.
پاینده باشید همگان
سعید معتمدی -اصفهان
--- On Mon, 5/11/09, akbar akbari <asas1338@yahoo.com> wrote:
From: akbar akbari <asas1338@yahoo.com>
Subject: RE : کسب اجازه از محضر اساتید
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Monday, May 11, 2009, 5:55 AM

با سلام خدمت دوستان رادیو گلها
بنده مدتی است که عضو این گروه بوده و ناظر فراز و نشیب های آن هستم
چه دوستان خوبی که از گروه رفتند و چه دوستان خوب دیگری که سعی دارند نیازها را جواب دهند
در این بین هستند افرادی مانند آقای سعید معتمدی و آقای هادی کاپیتان که با داشتن مجموعه ای بزرگ ، یک قطره آب هم از دستشان نمیچکد و فقط وفقط از امکانات گروه برای تکمیل آرشیو خودشان استفاده میکنند
این پیشنهاد آقای معتمدی هم برای تشکیل وبلاگ چیزی به غیر از پیگیری منافع شخصی نیست
زیرا با این کار و با استفاده از بزرگواری دیگران ایشان می توانند وبلاگی با آمار بازدید کننده بالا بدست بیاورند که این خود میتواند منبعی برای درآمدهای اینترنتی باشد
ضمن این که دوست دیگری حدود دو هفته پیش این پیشنهاد را داده بود که اگر اشتباه نکنم آقای دوود توکلی بودند . چرا کسی به گفته ایشان توجهی نکرد
آقای معتمدی اگر سوئ نیت ندارند اول برادریشان را ثابت کنند یعنی این که به تعداد برنامه های که یکی از آقایان سیلابی و یا جباری مطلق و ..... که  تعداشان کم هم نیست برای گروه برنامه بفرستند
بنده از بزرگان گروه درخواست دارم که اجازه سود جویی بیشتر به ایشان داده نشود
ارادتمند اکبر


رود وسلام بر بزرگواران گروه گلها
عزیزان از آنجائیکه شما در پاسخ به در خواست برنامه که از سوی اعضا ارائه می شود سخاوتمندانه پاسخ می دهید
بنده بر آن شدم که این گلریزان شمارا در وبلاگی جمع بندی نمایم
تا دسترسی به آن آسان تر باشد.
از این رو از دوستان عزیزم
آقایان احمد فرد،هندیانی ،زرین کوب،جمشیدیان ،ناهد،بینا ،حجتی ،سلیمانی،آذر افزا،جباری،شفق وسرکار خانم رویا وشکوه ودیگر عزیزانی که به نحوی برنامه های گلها را اهدا می کنند
(البته دوستان دیگری هم هستند که ذهن من یاری نمی کندبه بزرگواری خود بر من ببخشایند)
اجازه می خواهم ، از پیوندها یی که معرفی می کنند استفاده کنم.
مرا از رهنمودهای خودتان بهره مند فرمائید
پیشا پیش از همراهی همه شما سپاسگزاری میکنم ..








No comments:

آرشیو مطالب