گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, May 31, 2009

Re: 88-2-13 Golha List


دوست عزيز آقاي ولي داد و عزيزان همگروه
به پيوست فايل مسيرهاي دانلود گلها تازه و گلهاي رنگارنگ كه قبلا براي دوستان ارسال شده بود مجددا ارائه ميگردد. البته شخصا موافقم كه هر آنچه از برنامه هاي گلها ولو مكررها را هم براي آپلود دوستان در اختيار همه قرار دهند. بدين ترتيب ميتوان بضاعت فضاي وب در دسترسي به اين برنامه ها را افزايش داد.
با تشكر
محسن حجتي
 
On 6/1/09, validad2 <validad2@gmail.com> wrote:

دوست هنردوست و هنرشناس جناب آقاي حجتي سلام

ضمن تشكر از ليست برنامه گلها كه ارسال فرموديد، بنده پيشنهاد مي كنم براي جلوگيري از اشتراك گذاري برنامه هايي كه قبلاً توسط بعضي از اعضاي گروه به اشتراك گذاشته شده و همچنين تكميلتر شدن آرشيو گروه، اگر دوستان ليست برنامه هاي به اشتراك گذاشته شده در گروه را در اختيار بگذارند با همت اعضاء، اين مهم محقق خواهد گرديد. بنده به سهم خود در تقديم آثاري كه در اختيار دارم مضايقه نكرده و با كمال ميل درحد امكانات اينترنتي موجود، همكاري خواهم نمود.

سربلند باشيد

 


From: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com [mailto:Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com] On Behalf Of mohsen hojjati
Sent: Sunday, May 31, 2009 2:20 PM
To: Friends-of-Radio-Golha
Subject: 88-2-13 Golha List

 

با عرض سلام خدمت همه دوستان

به پيوست مشخصات برنامه هاي گلها تقديم ميگردد.

از دوستان عزيز باز هم خواستارم كه در خصوص مشخصات نظرات اصلاحي خود را ارائه دهند.

از دوست خوبم آقاي لطيف گچكار سپاسگزارم كه در اين راه متحمل زحمات بسيار شدند و در ويرايشهاي بعدي نظراتشان را اعمال خواهم نمود.

حسب الامر آقاي جمشيديان به اطلاع ميرساند كه اطلاعات برنامه هاي موسيقي ايراني كه در اختيار دارم وارد شده است اما اطلاعاتي از اين دست كه چه تعداد برنامه موسيقي ايراني وجود دارد در اختيار ندارم دوستان اگر اطلاعاتي دارند ممنون ميشوم

از آقاي ولي داد نيز ممنونم كه با برنامه هاي نايابشان همه را شگفت زده و البته ممنون خود نموده اند.

 

با تشكر

محسن حجتي


No comments:

آرشیو مطالب