گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, May 27, 2009

Fwd: وبلاگ بزم گلها آپدیت شد

۱۳۸۸/۳/۶:دوستان در قسمت بیوگرافی هنرمندان ایرانی زندگینامه استاد محمودی خوانساری را قرار دادم که من توصیه میکنم دوستان آوازوموسیقی ایرانی حتما بخوانند تابا این استاد آواز وبی ادعا آشنا شوند من بارها این جملات را خوانده ام ولی هر بار دیگر نیز میخوانم بی اختیار اشک ازچشمان سرازیر میشود.روحش شاد ویادش گرامی


---------- Forwarded message ----------
From: sina pourabdollah <sina1872@gmail.com>
Date: May 26, 2009 9:19 PM
Subject: وبلاگ بزم گلها آپدیت شد
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com

۱۳۸۸/۳/۶:دوستان در قسمت بیوگرافی هنرمندان ایرانی زندگینامه استاد محمودی خوانساری را قرار دادم که من توصیه میکنم دوستان آوازوموسیقی ایرانی حتما بخوانند تابا این استاد آواز وبی ادعا آشنا شوند من بارها این جملات را خوانده ام ولی هر بار دیگر نیز میخوانم بی اختیار اشک ازچشمان سرازیر میشود.روحش شاد ویادش گرامی

No comments:

آرشیو مطالب