گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, May 26, 2009

Re: دوباره مزاحم...

درود بر بانو صدف و دگر یاران

من نیز همانند شما این سرودۀ زیبا را شنیده ام ولی شوربختانه نمی دانم سراینده اش کیست

و بیش از این چند بیت نمی دانم

 

من همسفر باد سحر خواهم شد

 خاک گذر اهل نظر خواهم شد

 در آتش عاشقي بسر خواهم شد

پولادم و آبديده تر خواهم شد

 تا خاک ز خون پاک رنگين نشود

 اين دشت برهنه ، لاله آذين نشود

 تا لاله رخان بانگ انا الحق نزنند

 ديباچه سرخ عشق تدوين نشود

 

پیروز باشید - بینا

 

 
 
--- On Mon, 5/25/09, sadaf v <sadaf_hd1357@yahoo.com> wrote:

From: sadaf v <sadaf_hd1357@yahoo.com>
Subject: دوباره مزاحم...
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Monday, May 25, 2009, 7:38 PM

ضمن سلام و تشکر فراوان از همه موسیقی دل انگیزی

که توسط کلیه دوستان عزیز فرستاده می شود ، من یک

پرسش دارم که امیدوارم زیاد باعث وقت گیری نشود . و

آن اینست که اگر میدانید این شعر از کدام یک از شاعران

گرانقدر ایرانی است برای من بنویسید . خیلی ممنونم

شعر این است

من همسفر باد سحر خواهم شد

خاک گذر اهل نظر خواهم شد

و اگر همه شعر را میدانید برایم بنویسید بیشتر ممنونم

با احترام صدف



No comments:

آرشیو مطالب