گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, May 6, 2009

Fw: Re: درخواست





با سلام از آنجائيکه رفيق شفيق همه آقاي جباري مطلق اجازه فرموده اند و من با پوزش ضمن حذف قسمتهايي از ايميلها که خصوصي بوده اند آنرا عينا فوروارد مي کنم دوستاني که مايلند مي توانند از دو آدرس 4شيرد زير و فايل ضميمه استفاده نمايند.ضمنا آهنگ روحوضي جالبي نيز از آرشيو ايشان همراه بود که بعلت حجم بيش از حد مقررش گوگل گروپ از ارسال آن جلوگيري کرده و ناچار به حذف آن شدم. سلامتي و شادي همه آرزوي مشترک ماست.ترابي

--- On Wed, 5/6/09, Hmm Hmm <dunloop123@gmail.com> wrote:
From: Hmm Hmm <dunloop123@gmail.com>
Subject: Re: درخواست
To: firos19@yahoo.com
Date: Wednesday, May 6, 2009, 2:32 AM

...................................................................................................................
فیروز خان عزیز این موسیقی ما نه تعلق به من و نه به شخص دیگری دارد دوست من تعلق به همه ایرانیان دارد و شما سرورید هر گلی زنید به روی گل خود زنید
من هیچ ندارم جز زنجیر دستم
تصدقت
جباری مطلق


2009/5/5 Firouz <firos19@yahoo.com>
...................................................................................................................
و يک خواهش که اگر برايتان امکان دارد و اين دو آدرس قديمي در دسترس علاقمندان شما در گروه نيست اجازه فرمائيد آنرا بعنوان هديه ديگري از شما در اختيار اعضاي گروه راديو گلها قرار دهم و مشتاقم از سلامتي شما با خبر شوم.با بهترين آرزوها براي شما و همه آنان که دوستاتان دارند و شما نيز آنان را.فيروز
 ترابي


--- On Wed, 5/6/09, Hmm Hmm <dunloop123@gmail.com> wrote:

> From: Hmm Hmm <dunloop123@gmail.com>
> Subject:
> To: firos19@yahoo.com
> Date: Wednesday, May 6, 2009, 1:06 AM
> http://www.4shared.com/dir/3081715/c907cff1/sharing.html>
>
> ttp://www.4shared.com/dir/13358174/bf1ae74a/sharing.html
......................
> این دو ادرس از قدیمی های من است
> امیدوارم مورد دل خواه باشد
> کوچیک شما
> جباری مطلق







No comments:

آرشیو مطالب