گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, May 14, 2009

Fwd: Fw: Re: RE : کسب اجازه از محضر اساتید

آقای توکلی عزیز

درود و سلام به شما و دیگر یاران ارجمند

اینکه تقریبا همه دوستان مثل شما گرفتاری هایی دارند و پاسخی به شما داده نشد دلیل بر این نیست که وقعی ننهادند

شما مرا به خاطر دیر شدن پاسخ ببخشید

اما درمورد کاری که در پیش گرفته اید باید خدمت شما عرض کنم که تا آنجا که به این کمینه مربوط است نیازی به اجازه نیست و شما در ترویج  و اشاعه و پاسداشت فرهنگ فاخر ایران زمین هر کاری که سودمند تشخیص  می دهید انجام دهید و این کمترین هر کمکی که از دست برآید دریغ نخواهم داشت
کمترین کار من اینست که خدای بزرگ را به یاری شما و دیگر فرزانگان ایران زمین به دعا بخوانم

شادی و شادکامی شما و دیگر دوستان آرزوی قلبی من است

ارادتمند

جمشیدیان
--- On Wed, 5/13/09, Davoud Tavakoli <d.tavakoli@gmail.com> wrote:


From: Davoud Tavakoli <d.tavakoli@gmail.com>
Subject: Fwd: Fw: Re: RE : کسب اجازه از محضر اساتید
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Wednesday, May 13, 2009, 9:20 AM


سلام به ياران گرامي راديو گلها

 

من هم متوجه نشدم كه چرا دوستان به آن پيشنهاد وقعي ننهادند ولي من مصمم به انجام آنم وكماكان درپي مهيا كردن پيش نيازهاي آن هستم و اين كار را بسيار پراهميت ميدانم ولي متاسفانه مشغله هاي كاري محدوديتهايي ايجاد مي كند .
اما بقول بزرگواران ديگر هر قدمي در اين راه، برافروختن شمعي است در اين تاريكي و وانفساي فرهنگي.
همچنان نيازمند ياري بزرگان و عزيزان هستم.
 
داود توكلي

No comments:

آرشیو مطالب