گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, May 10, 2009

Re: Fw: Re: کسب اجازه از محضر اساتید

درود بر یاران گل گلها

کار ارزنده و شایسته ایست امیدوارم به سرانجامی نکو برسد و نیاز هنر دوستان و هنروران را برآورده کند

من نیز در تارنگار کوچکی که دارم برخی از تصنیف ها و آوازهای ماندگار را در دسترس هم میهنان گرامی گذاشته ام

و آماج گذاشتن پیوند برنامه های گلها را در آن تارنگار داشتم که انگار بارش بر دوش شما افتاد

چیزی که بایسته و شایسته است پر دامنه کردن این دست برنامه هاست نه اینکه به دست چه کسی انجام پذیرد

به هر روی اگر کاری از دست این بندۀ خرد و ناچیز برمی آید بگویید تا فرمان برم

 

پیروز و بهروز باشید - بینا

 

--- On Sun, 5/10/09, hossein azarafza <honar_aria@yahoo.com> wrote:

From: hossein azarafza <honar_aria@yahoo.com>
Subject: Fw: Re: کسب اجازه از محضر اساتید
To: shahedan2004@yahoo.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Sunday, May 10, 2009, 12:28 PM

درود بر شما دوست گرامي

به نظر من كاري است جالب ولي مهم اين است كه همكاريهاي تداوم داشته باشد نه اينكه فردا ببيني ديگر كسي حاميتت نمي كند وگرنه كار خوبي است شايد اينجوري بتوان گروه گلها را كه فعلا كارشان شده تكميل آرشيو به يك گروه فرهنگي آموزشي تبديل كردكه غير از تكميل آرشيو خانه هايمان اطلاعتمان را نيز افزايش بدهيم ، به هر حال بنده در خدمت حاضرم  

ارادتمند ـ حسين آذرافزا

اصفهان 

--- On Sat, 5/9/09, said m <shahedan2004@yahoo.com> wrote:


From: said m <shahedan2004@yahoo.com>
Subject: Re: کسب اجازه از محضر اساتید
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com, "Ahmad Fard" <ahmadmfard@gmail.com>
Date: Saturday, May 9, 2009, 11:35 PM

استاد ارجمند ودوست داشتنی
جناب احمد فرد
بزرگواری شما ودیگر عزیزان گلها
در این کسب اجازه قابل پیش بینی بود.

دیروز که میلهایم را بررسی می کردم
 پیوند های خوب وباکیفیتی را ارسال کرده بودید
 که واقعآ پس از جمع آوری شگفت زده شدم.

امیدوارم پس از آماده سازی وبلاگ بتوانم
جبران محبت شما ودیگر دوستان را نمایم .

فدای شما
سعید -اصفهان
 

--- On Sat, 5/9/09, Ahmad Fard <ahmadmfard@gmail.com> wrote:
From: Ahmad Fard <ahmadmfard@gmail.com>
Subject: Re: کسب اجازه از محضر اساتید
To: shahedan2004@yahoo.com, Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Saturday, May 9, 2009, 8:06 PM

درود بر شما و همه دوستداران گلها،
 
هر حرکتی که در جهت گستردن مجموعه گلها انجام دهید مورد تایید و حمایت است.
اگر هم در این راستا خدمتی از من ساخته است با کمال میل در خدمتم.
 
ارادتمند،
 
احمد  فرد
 
 

From: said m
Sent: Saturday, May 09, 2009 3:38 PM
Subject: کسب اجازه از محضر اساتید

درود وسلام بر بزرگواران گروه گلها
عزیزان از آنجائیکه شما در پاسخ به در خواست برنامه که از سوی اعضا ارائه   می شود سخاوتمندانه پاسخ می دهید
 بنده بر آن شدم که این گلریزان شمارا در وبلاگی جمع بندی نمایم
تا  دسترسی به آن آسان تر باشد.

از این رو از دوستان عزیزم
 آقایان احمد فرد،هندیانی ،زرین کوب،جمشیدیان ،ناهد،بینا ،حجتی ،سلیمانی،آذر افزا،جباری،شفق وسرکار خانم رویا وشکوه ودیگر عزیزانی که به نحوی برنامه های گلها را اهدا می کنند
(البته دوستان دیگری هم هستند که ذهن من یاری نمی کندبه بزرگواری خود بر من ببخشایند)
 اجازه می خواهم ، از پیوندها یی که معرفی می کنند استفاده کنم.

مرا از رهنمودهای خودتان بهره مند فرمائید
پیشا پیش از همراهی همه شما سپاسگزاری میکنم ..

  





No comments:

آرشیو مطالب