گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, May 13, 2009

Re: Fw: Re: کسب اجازه از محضر اساتید

دوست عزیز اقای معتمدی
بنده 2 یا 3 ادرس 4 شارد برای رادیو فرستا ده ام بگردید پیدا میکنید
از کوشش شما جحت زنده نگاه داشتن و معرفی موسیقی ملی این مرز وبوم به سهم
خود سپاس گذارم
موفق وسر بلند باشید
جباری مطلق.سوئد

On 11 Maj, 01:26, Ali yeganeh <gyega...@gmail.com> wrote:
> دوستان وفادار گلها.
>
> من هم کاملا از این پیشنهاد استقبال می‌کنم و سایت من در اختیار شما و
> همه عاشقان گلها هست،
>
> موفق و کامروا باشید
>
> درود به شما
>
> علی‌ یگانه
>
> 2009/5/10 hossein azarafza <honar_a...@yahoo.com>:
>
> > درود بر شما دوست گرامي
>
> > به نظر من كاري است جالب ولي مهم اين است كه همكاريهاي تداوم داشته باشد نه
> > اينكه فردا ببيني ديگر كسي حاميتت نمي كند وگرنه كار خوبي است شايد اينجوري
> > بتوان گروه گلها را كه فعلا كارشان شده تكميل آرشيو به يك گروه فرهنگي آموزشي
> > تبديل كردكه غير از تكميل آرشيو خانه هايمان اطلاعتمان را نيز افزايش بدهيم ،
> > به هر حال بنده در خدمت حاضرم
>
> > ارادتمند ـ حسين آذرافزا
>
> > اصفهان
>
> > --- On Sat, 5/9/09, said m <shahedan2...@yahoo.com> wrote:
>
> > From: said m <shahedan2...@yahoo.com>
> > Subject: Re: کسب اجازه از محضر اساتید
> > To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com, "Ahmad Fard"
> > <ahmadmf...@gmail.com>
> > Date: Saturday, May 9, 2009, 11:35 PM
>
> > استاد ارجمند ودوست داشتنی
> > جناب احمد فرد
> > بزرگواری شما ودیگر عزیزان گلها
> > در این کسب اجازه قابل پیش بینی بود.
> > دیروز که میلهایم را بررسی می کردم
> >  پیوند های خوب وباکیفیتی را ارسال کرده بودید
> >  که واقعآ پس از جمع آوری شگفت زده شدم.
> > امیدوارم پس از آماده سازی وبلاگ بتوانم
> > جبران محبت شما ودیگر دوستان را نمایم .
> > فدای شما
> > سعید -اصفهان
>
> > --- On Sat, 5/9/09, Ahmad Fard <ahmadmf...@gmail.com> wrote:
>
> > From: Ahmad Fard <ahmadmf...@gmail.com>
> > Subject: Re: کسب اجازه از محضر اساتید
> > To: shahedan2...@yahoo.com, Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
> > Date: Saturday, May 9, 2009, 8:06 PM
>
> > درود بر شما و همه دوستداران گلها،
>
> > هر حرکتی که در جهت گستردن مجموعه گلها انجام دهید مورد تایید و حمایت است.
> > اگر هم در این راستا خدمتی از من ساخته است با کمال میل در خدمتم.
>
> > ارادتمند،
>
> > احمد  فرد
>
> > From: said m
> > Sent: Saturday, May 09, 2009 3:38 PM
> > To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
> > Subject: کسب اجازه از محضر اساتید
> > درود وسلام بر بزرگواران گروه گلها
> > عزیزان از آنجائیکه شما در پاسخ به در خواست برنامه که از سوی اعضا ارائه   می
> > شود سخاوتمندانه پاسخ می دهید
> >  بنده بر آن شدم که این گلریزان شمارا در وبلاگی جمع بندی نمایم
> > تا  دسترسی به آن آسان تر باشد.
> > از این رو از دوستان عزیزم
> >  آقایان احمد فرد،هندیانی ،زرین کوب،جمشیدیان ،ناهد،بینا ،حجتی ،سلیمانی،آذر
> > افزا،جباری،شفق وسرکار خانم رویا وشکوه ودیگر عزیزانی که به نحوی برنامه های
> > گلها را اهدا می کنند
> > (البته دوستان دیگری هم هستند که ذهن من یاری نمی کندبه بزرگواری خود بر من
> > ببخشایند)
> >  اجازه می خواهم ، از پیوندها یی که معرفی می کنند استفاده کنم.
> > مرا از رهنمودهای خودتان بهره مند فرمائید
> > پیشا پیش از همراهی همه شما سپاسگزاری میکنم ..

No comments:

آرشیو مطالب