گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, May 12, 2009

Re: قضاوت کنید

آقای معتمدی گرامی سلام
بنده تا به حال نه پیامی برای گروه فرستاده ام و نه در خواستی داشته ام
 بخصوص از شما که ظاهرا کوتاهی از بنده بوده است
در ادامه از گفته های خودتان استفاده می کنم

2- نمی دانم جناب آقای اکبری چند مرتبه از من در خواست برنامه داشتند

سوال اینکه شما به کدام درخواست گروه جواب داده اید ؟ لطفا با ذکر عنوان نامه بفرمایید
اگر فراموش کرده اید به آرشیو گروه مراجعه نمایید تمامی نامه ها در آنجا موجود است
دوستانی را که نام برده اید در راستای تبادل برنامه بوده است و چیزی نصیب گروه نشده است
چون ظاهرا دوستان بی بضاعت با ناامیدی از درگاه شما برمی گردند و دست نیازشان با قامت بلند آرشیو شما نمیرسد . مانند آن دوستی که با بنده همنام هستند و معلوم نیست که شما چه برخوردی با او داشته اید که هر گونه عکس العمل از سوی ایشان را مجاز میدانید

.6-اگر این آقای اکبری ،همان آقای اکبری (چهارمحال بختیاری) که روز جمعه با آن عزیز تماس گرفته بودم ،باشند حق دارند حتی شدید تر از این هم انتقاد کنندآنهم ناعادلانه وبی رحمانه چرا که ایشان هنوز یک مجموعه ی گلها را جمع آوری نکرده انداما سراغ آدرس خانه ی ما را می گیرد

این است نشانه بخشندگی شما و ادعای صیانت از موسیقی ایرانی

-  برای ثبت وبلاگم در هیچ جایی ندیدم که گفته باشند اگر آمار بالا باشد سود مادی برایتان دارد(اگر واقعی باشد بسیار ممنونم که راه پول در آوردن را نشانم دادند)اما به یاد ندارم شما ره حساب داده باشم

امروزه همه میدانند که امتیاز هر سایتی به امار بازدید از آن است . به همین خاطر است که سرویس های با ارزش را به صورت مجانی در دسترس عموم قرار میدهند و برای تبلیغات به ازاء این آمار پول دریافت می کنند
شما اگر هدفتان  خدمت به موسیقی ایرانی است که الگوهای خوبی مانند آقایان حجتی و مطلق در دسترس شما هستند
اگر هدف لذت بردن دیگران است ، کار آقای جمشیدیان را انجام دهید

لازم نمی دانم برای این کار بخواهم برادریم را ثابت کنم چرا که به آنانی که باید ثابت شود ،شده است 

برادری شما فقط برای دوستانی که  با شما تبادل داشته اند ثابت شده است نه برای گروه

باز خوشحالم که مخاطبان ما آگاهند

بله مخاطبان شما آگاهند و اگر مانند بنده به صراحت نمی گویند شاید از شرم حضور و بزرگواریشان باشد . به هر حال هنوز هم بنده این کار شما را در راستای سود جویی میدانم

یکی از کاملترین مجموعه ها را با کیفیت خوب وعالی دارم ،در هر نوع از موسیقی اصیل وسنتی واحتیاجی به کامل کردن برنامه هایم ندارم.

آیا برای یک بار هم  شده از این مجموعه خوب و بی نظیر برنامه ای برای گروه بفرستید
دوستان دیگر این کار را بدون درخواست هم انجام میدهند . آقای هنردان را به یاد دارید

در پایان باید در محضر بزرگان گروه عرض کنم که بنده هیچگونه چشمداشتی به مجموعه آقای سعید معتمدی نداشته و ندارم و حقی هم برای این چشمداشت نه برای خودم ونه برای هیپکس دیگر قایل نیستم . تنها چیزی که باید انجام شود ایستادگی در برابر ادعاهای پوشالیست و این که بنده سعی دارم با نامه ای سراسر ریا  بی ریایی ایشان را ثابت کنم

ارادتمند اکبر


--- On Tue, 5/12/09, said m <shahedan2004@yahoo.com> wrote:

From: said m <shahedan2004@yahoo.com>
Subject: قضاوت کنید
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Cc: asas1338@yahoo.com
Date: Tuesday, May 12, 2009, 12:28 PM




بس کنید اینهمه ریا را!!!!!!!!!!1

دوستان عزیز گلها سلام
کلام سر آغاز ازقول دوست خوب !! ونادیدیمان آقای پیمان لهراسبی است خطاب به بنده .وچنانچه از گروه گیرنده این متن بر میآید برای همه عزیزان گلها هم فرستاده شده است
 وشما هم قطعا خوانده اید.

من در پاسخ به این دوست گرامی گفتم
نباید رعایت ادب را با تملق وریا جا بجا کرد چنانچه کسی مثلا نمی تواند به شما بگوید در این پیامتان بی تملقی کردید اما

عزیزان گلها
شما خود همگی صاحب معرفت ودانش ومهمتر از همه شعور عقلی واجتماعی بالایی هستید خودتان قضاوت کنید
1- تا آنجا که با بررسی میلهایم دریافتم تا حالا آقای اکبری دو ایمیل به گروه فرستاده اند  ودر برابر بزرگانی چون احمد فرد ،زرین کوب،آذر افزا ،ناهد،جمشیدیان ،بینا ،یگانه ،گچکار ،حجتی ،سلیمانی ،قاسمی وسرکار خانم رویا(که روز گذشته موافقت وحمایت خود را اعلام فرمودند)سرکار خانم صدف ومهناز و ...دوستان دیگری که به صورت شخصی اعلام آمادگی کرده اند شاید مجالی برای هشدار نداشته باشد.
2- نمی دانم جناب آقای اکبری چند مرتبه از من در خواست برنامه داشتند وبنده از دستم آبی نچکیده با عرض معذرت از دوستان نمی خواهم خدای ناکرده منتی گذاشته باشم اما بد نیست قبل از این قضاوت ناعادلانه با آقایان هنردان ،انصاری فر،عسکری هادی کاپیتان،سروریان ،خندان دل گچکار،معظمی و...سراغ قطره آب را میگرفتند(البته افتخار می کنم وخواهم کرد که ابزاری ناچیز برای اثبات دوستی داشتم )
همین طور آقای هادی کاپیتان هم به بنده لطف داشته وبرنامه های بسیار ناب بدون هیچ گونه چشمداشتی فرستادند که این قضاوت شما هم بی انصافی در حق اوست
3- ایجاد وبلاگ واستفاده از پیوند های ارسالی دوستان چیز جدیدی نیست و نمیتواند تکمیل کننده آرشیوم باشد چرا که به لطف این عزیزان این برنامه ها قبلا آپ لود شده واکثر دوستان گلها بنا به نیاز ،استفاده لازم را کرده اند. در وبلاگ من این پیوندها جمع بندی وطبقه بندی می شود. 

وخدای را شاکرم که با تلاش وپیگیری خود وهمراهی دوستان - یکی از کاملترین مجموعه ها را با کیفیت خوب وعالی دارم ،در هر نوع از موسیقی اصیل وسنتی واحتیاجی به کامل کردن برنامه هایم ندارم.
4-  برای ثبت وبلاگم در هیچ جایی ندیدم که گفته باشند اگر آمار بالا باشد سود مادی برایتان دارد(اگر واقعی باشد بسیار ممنونم که راه پول در آوردن را نشانم دادند)اما به یاد ندارم شما ره حساب داده باشم
5- من بنا به علاقه ی شخص ام این وبلاگ را آماده کردم برای آنکه ((حرفهایی هست برای گفتن ، که اگر گوشی نبود نمی گوئیم))که تنوع مطالب گواه علایق من است  ولازم نمی دانم برای این کار بخواهم برادریم را ثابت کنم چرا که به آنانی که باید ثابت شود ،شده است وخواهدشد.
6-اگر این آقای اکبری ،همان آقای اکبری (چهارمحال بختیاری) که روز جمعه با آن عزیز تماس گرفته بودم ،باشند حق دارند حتی شدید تر از این هم انتقاد کنندآنهم ناعادلانه وبی رحمانه چرا که ایشان هنوز یک مجموعه ی گلها را جمع آوری نکرده انداما سراغ آدرس خانه ی ما را می گیرند!!!!
نتیجه :
باز خوشحالم که مخاطبان ما آگاهند که همین ما را بس
در پایان این نوید را با حامیان ودوستداران گلها می دهم که به یاری خدا وهمراهی موافقین،تا پایان هفته آدرس وبلاگ را در اختیار دوستان قرار می دهم.
از زیاده گوئیم بسیار عذر خواهی می کنم.
پاینده باشید همگان
سعید معتمدی -اصفهان
--- On Mon, 5/11/09, akbar akbari <asas1338@yahoo.com> wrote:
From: akbar akbari <asas1338@yahoo.com>
Subject: RE : کسب اجازه از محضر اساتید
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Monday, May 11, 2009, 5:55 AM

با سلام خدمت دوستان رادیو گلها
بنده مدتی است که عضو این گروه بوده و ناظر فراز و نشیب های آن هستم
چه دوستان خوبی که از گروه رفتند و چه دوستان خوب دیگری که سعی دارند نیازها را جواب دهند
در این بین هستند افرادی مانند آقای سعید معتمدی و آقای هادی کاپیتان که با داشتن مجموعه ای بزرگ ، یک قطره آب هم از دستشان نمیچکد و فقط وفقط از امکانات گروه برای تکمیل آرشیو خودشان استفاده میکنند
این پیشنهاد آقای معتمدی هم برای تشکیل وبلاگ چیزی به غیر از پیگیری منافع شخصی نیست
زیرا با این کار و با استفاده از بزرگواری دیگران ایشان می توانند وبلاگی با آمار بازدید کننده بالا بدست بیاورند که این خود میتواند منبعی برای درآمدهای اینترنتی باشد
ضمن این که دوست دیگری حدود دو هفته پیش این پیشنهاد را داده بود که اگر اشتباه نکنم آقای دوود توکلی بودند . چرا کسی به گفته ایشان توجهی نکرد
آقای معتمدی اگر سوئ نیت ندارند اول برادریشان را ثابت کنند یعنی این که به تعداد برنامه های که یکی از آقایان سیلابی و یا جباری مطلق و ..... که  تعداشان کم هم نیست برای گروه برنامه بفرستند
بنده از بزرگان گروه درخواست دارم که اجازه سود جویی بیشتر به ایشان داده نشود
ارادتمند اکبر


رود وسلام بر بزرگواران گروه گلها
عزیزان از آنجائیکه شما در پاسخ به در خواست برنامه که از سوی اعضا ارائه می شود سخاوتمندانه پاسخ می دهید
بنده بر آن شدم که این گلریزان شمارا در وبلاگی جمع بندی نمایم
تا دسترسی به آن آسان تر باشد.
از این رو از دوستان عزیزم
آقایان احمد فرد،هندیانی ،زرین کوب،جمشیدیان ،ناهد،بینا ،حجتی ،سلیمانی،آذر افزا،جباری،شفق وسرکار خانم رویا وشکوه ودیگر عزیزانی که به نحوی برنامه های گلها را اهدا می کنند
(البته دوستان دیگری هم هستند که ذهن من یاری نمی کندبه بزرگواری خود بر من ببخشایند)
اجازه می خواهم ، از پیوندها یی که معرفی می کنند استفاده کنم.
مرا از رهنمودهای خودتان بهره مند فرمائید
پیشا پیش از همراهی همه شما سپاسگزاری میکنم ..




No comments:

آرشیو مطالب