گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, September 16, 2009

Fwd: پروین




با سلامی دوباره و تجدید ارادت
صادق زاده عزیز در فایل ضمیمه چندین پیوند از این هنرمند که بنده خود یکی از دوستداران صدیق ایشان هستم به حضور گرامیتان تقدیم میدارم. امید است که مورد قبول و پسند شما بزرگوار قرار گیرد.
شاد زی مهر افزون
محسن سلیمانی

2009/9/16 mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com>
سلام بر صادق زاده گرامی
آنچه که انجام می شود برایند یک فرهنگ صادق و صمیمی بر اساس پندار نیک -گفتار نیک و کردار نیک یادگار نیاکان ماست که سرمایه اصلی این ملک و ملت است و جزو وظایف و مسئولیت های ماست. ایرانی و ایران اگر مانده اند بخاطر وجود هزاران ایرانی با همین روحیه است از دکتر مختاری فرد در استرالیا تا هندیانی و یگانه در آمریکا وجباری در سوئد و  دکتر ممقانی سعید پور و هنردان و معتمدی و بینا و هزاران ایرانی (واقعا بی شمار) پیر و جوان در سایر نقاط دنیا است که حول یک محور و در فضای فرهنگی ایرانی در هر نقطه از دنیا زندگی می کند و خوشبختانه هماره  و در هر محیطی تاثیر خود را گذاشته است.
آنچه که انجام می شود برایند شمایانیست که پاسدار این یادگاران و این فرهنگ هستید. افتخار می کنم که در خدمت صادق زاده ها و بیناها و هزاران صادق زاده وبینای دیگر باشم و بتوانم گوشه ای از این دین را ادا کنم. ازین پس هرچه از پروین بیابم برایتان ارسال خواهم کرد.
کوچکترین ایرانی خدمتگذار محسن سلیمانی

2009/9/16 mohammad sadeghzadeh <sadeghzadeh1320@yahoo.com>
جناب سلیمانی عزیز
سلام بر شما که نادیده دوستتان دارم و خدمت بزگی به من کرده اید که خود نمیدانید
از تاخیر در پاسخ و عرض تشکر عذرخواهی میکنم.
پیری است و هزار درد بی درمان
بعلت دوری از محیط و مشغله زیاد توفیق عرض ادب نشد.
با لطفی که جنابعالی و دختر فرزانه ام خانم بینا کرده اید و همین چند آهنگ را برایم هدیه نمودید  جوانی را به من باز گرداندید.
خداوند به شما طول عمر و سلامتی بدهد.
خانم بینا نیز خوشبختی زیادتری را در اغوش داشته باشند و برای خانواده اش نور افشانی کنند.
ایشان هم با چند جمله ای که برایم رقمی داشتند لطف بسیار نمدند.
ممنونم و امیدوارم همیشه پاینده باشید.
دوستدار: محمد صادق زاده

--- On Tue, 8/25/09, mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com> wrote:

> From: mohsen soly <mohsen.soly@gmail.com>
> Subject: Re: پروین
> To: sadeghzadeh1320@yahoo.com
> Date: Tuesday, August 25, 2009, 8:30 AM
> سلام بر صادق زاده
> عزیز
> در بررسی ایمیل هایم به این
> درخواست شما رسیدم. متاسفانه من
> نیز در جستجوی احوال ایشان به جایی
> نرسیدم مگر این مختصر رزومه ای که
> بینای عزیز در سایت زیبایش با آدرس
> ذیل نوشته است:
>
>  
> http://irtasnif.blogfa.com/cat-1.aspx
>  
> این آلبوم هم در پوشه گلهای
> رنگارنگ در خدمت شماست با
> پیوند
> http://www.4shared.com/account/file/124508867/26a04dfc/Aalbome_Parvin_Shmaarye_6Taraanehaaye_Shaadi_Raa_Yaadam_DehYaade_AanshabTobyaaRoze_AashnaaiParishaanam_Makon_va_Cheh_Konam.html?sId=dqNmVbQdYFd0L37J
>
> و یک فهرست هم با
> چندین ترانه ایشان را در اختیار
> دارم که متاسفانه بعضی از آثار
> کیفیت خوبی ندارد بهرحال نگاه
> بفرمایید:
> http://www.4shared.com/dir/17993357/50846d69/Parvin.html
>  
> برگ سبزی است تحفه
> درویش
> چه کند درویش بینوا همین
> دارد
> اوقات به کام و روزگار
> خوش
> محسن سلیمانی
>
>
> 2009/5/5 mohammad sadeghzadeh
> <sadeghzadeh1320@yahoo.com>
>
>
>
> سلام بر بزرگواران نادیده ای که
> دوستشان دارم
> من مجموعهء کوچکی از ترانه های
> اجرا شده از خانم پروین (خواننده و
> هنرمند سالهای دهه 30 و 40 را داشتم
> که متاسفانه در اثر غفلت از دست
> دادم. اگر آن دوستان بزرگوار  در
> آرشیو خود آهنگهائی از ایشان
> دارند ممنون میشوم برایم ارسال
> نمایند.
>
>
> ضمنا هیچ بیوگرافی از ایشان در
> دست ندارم و اگر مستحضر باشید
> ایشان تمایلی به انتشار عکس و
> احوالات خود نداشتند. لذا بسیار
> سپاسگزار میشوم اگر از زندگینامه
> این بانوی هنرمند نیز اطلاعاتی
> ارائه فرمائید..
> دوستدار -  صادق زاده
>
>
>
>
>
>
>
>







No comments:

آرشیو مطالب