گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, September 20, 2009

[yaghin] Fwd: ین مطلب را برای امام رضا نوشته ام که هفته پیش مهمانشون بودیم

---------- Forwarded message ----------
From: ali asghar <aliasghar1291@yahoo.com>
Date: Sat, 19 Sep 2009 11:48:54 -0700 (PDT)
Subject:
To: yaghin <yaghin110@gmail.com>

این مطلب را برای امام رضا نوشته ام که هفته پیش مهمانشون بودیم
به نام خالق مهربانیها
... که هنوز من نبودم که تو در دلم نشستی و مهرت تمام وجود مرا
گرفت،آنچنان که هر زمان که به قلبم مراجعه می کنم شما را می بینم
که از خودم و زندگی ام بیشتر دوستتان دارم؛شما را می بینم که هیچ
گاه لبخند از چهره تان محو نمی شود.شما را می بینم که به خوبی ام
لبخند می زنید و تشویقم می کنید و به بدی هایم لبخند می زنید و
شرمنده ام می سازید،شما را می بینم،نه ؛گاهی هم شما را نمی بینم
،شما را نمی بینم که برای هر گناه من بارها استغفار می کنید ،شما را
نمی بینم که برای موفقیتم دعا می کنید شما را نمی بینم ،نه ؛می بینم،
می بینم که باز با همه بدی هایم مرا دعوت کرده اید،می بینم و می
دانم که همت من آنگونه نبود که لایق زیارت باشم ،زیارت را می
بینم،نه حقیقتش را،بلکه لفظش را که هیچ مفهومی از آن در لیاقت من
نمی گنجد،زیارت را نمی بینم،خودم را هم نمی بینم و شما را هم
نمی بینم که به حرف من لبخند می زنید و می گوئید (تو به داشته خود
نگاه مکن؛به همت خود نگاه مکن؛به گذشته خود نگاه مکن؛بلکه نگاه
کن به ...)

نگاه می کنم به شما که مانند پروردگارتان مهربان و بخشنده و غفور و
رحیم و عفو کننده و با کرامت هستید و می بینم که چه خوش گشته حال
من از این معنی که دیگر همه عمر بر ندارم سر از این خمار مستی...


------------------------------------

www.yaghin.com
www.yaghin.blogspot.comYahoo! Groups Links

<*> To visit your group on the web, go to:
http://groups.yahoo.com/group/yaghin/

<*> Your email settings:
Individual Email | Traditional

<*> To change settings online go to:
http://groups.yahoo.com/group/yaghin/join
(Yahoo! ID required)

<*> To change settings via email:
mailto:yaghin-digest@yahoogroups.com
mailto:yaghin-fullfeatured@yahoogroups.com

<*> To unsubscribe from this group, send an email to:
yaghin-unsubscribe@yahoogroups.com

<*> Your use of Yahoo! Groups is subject to:
http://docs.yahoo.com/info/terms/

No comments:

آرشیو مطالب