گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, January 9, 2010

Habibollah Badiey, Saze Solo Dashti

دوستان عزیز بیش از ۴۰ سال است که من مشغول جمع آوری آثار استاد حبیب الاه بدیعی هستم وهزاران باند و کاست را گوش کرده  آنها را برای استفاده کردن با کامپیوتر تبدیل کرده ام  وقتی میبینم که دیگرانهم عاشق حبیب الاه بدیعی هستند خیلی مسرور میشوم و آنها را دوست دارم و برای این دوستان است که یکی بعد از دیگری جمع آوری خود را به  ام پی سه  تبدیل کرده بحضورتان تقدیم میکنم       
دوستان گرامی برای حقیر آثار بدیعی حالتی عرفانی و روحانی دارند مثل دعا و مناجات و نمیشود آنها را خرید یا فروخت آرزوی من اینست که این آثار برایگان در اختیار همگان قرار گرفته تا همه بتوانند از آنها بهرمند شوند   از دوستانی که عزم خرید وفروش دارند استدعا دارم پوزش حقیر را بپذیرند
اینهم یک ساز سلو دیگر

No comments:

آرشیو مطالب