گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, January 31, 2010

Re: خبرنامه برای friends-of-radio-golha@googlegroups.com - 22 پیام در 21 موضوع

ليست همه آلبوم های خانوم مرضيه با نام هر آهنگ
http://hezardvd.blogfa.com

آئين وفا ( آئين وفا - خداحافظ - افسانه - مادر - بی پناه - يار اگر جلوه
کند - بازيه نگار )
آتشين رو يا سيمين تنی ( 32:54 دقيقه )
آوای خسته دلان ( نگاهی - جشن گلها - افسانه ی ما - شب - تو را ديدم -
خدايا - مينای شکسته -ساغر - طوفان - بهار من )
آواز ( 2:15:45 - دو ساعت و پانزده دقيقه )
از من بگذريد ( از من بگذريد - جشن گلها - چه کنم کجا بگويم - گريم از
رويت - نگاهی از دل - شراره جاويدان - خاطرات يک شب - ای شب چه بر سر
داری - سر مستم جانا - تو بخوان )
برق نگاه ( آتشين رو يا سيمين - دل پريشان - ديشب بار ما بود - افسانه دل
- گيسو - برق نگاهی - يه دل اينجا - راه خيال - ساز و آواز - سرو و بيد )
بيداد زمان ( بيداد زمان - خواب نوشين - مگر چه می شد - همه شب نالم چو
نی - کجا می روی - سراب آرزو - وعده کردی - دل غافل - اسير نگاه )
بگذر از کوی ما ( 10 قسمت )
بوته چين غزل ( بوته چين 1 - بوته چين 2 - طاووس - مگر چی ميشه - گل سفيد
- لاله صحرايی - دگر چه خواهی - سر گرم مستی شو - ای ناله ی بی اثر جانم
- آرزو - عمريست سر کوی تو مستم - موزيک )
در فکر تو بودم ( در فکر - صورتگر - جای تو -- سرو و بيد - نگارم - گناه
- شب - شراره - طاقتم - سراب آرزو - دل - خوابم )
در قلب تو ( 12 قسمت )
در خلوت غم ( در خلوت غم - قهر بيجا - سکوت ها - بر تو عاشقم - نغمه تو -
يک دل و صد آرزو - گلريزان - تو محبوب منی - شکوه دوست - ندا )
در ميزند غزل ( 32:54 دقيقه )
دلم می سوزه ( 10 قسمت )
دلداده ( 10 قسمت )
ديدی که رسوا شد دلم ( گلها - رسوا شد دلم - عشق خود - مستی - گلهای
بهاری - عمر دوباره - تنهايی - سوز دل - اميد من - بيا بنشين )
دوش دوش ( 9 قسمت )
الهه ناز [ مرضيه و بنان ] ( بيداد زمان - خواب نوشين - هميشه يار - آواز
دل - الهه ناز - دل من - دور از وطن - چه غم )
عشق خود حاشا نکن ( 10 قسمت )
گريم دور از رويت ( 32:54 دقيقه )
گلهای رنگارنگ 472 [ مرضيه و خرم و سياوش ] (30:51 دقيقه )
خواب نوشين ( می زده - بيداد - خواب - گيسو - آواز دل - وعده کردی - دل
غافل - کوله - خاموش - چاره )
خدا کنه که خوابم نبره ( 10 قسمت )
کنسرت آلمان ( 1:32:24 - يک ساعت و سی و دو دقيقه )
مثل جنگل ( 46:33 دقيقه )
مينای شکسته ( مينای شکسته - طاقتم ده - ساغرم شکسته ای ساقی - ساغر
شکسته - شکسته پر - ياد تو - تو را ديدم - آواز ابو اتا - بهار من - يک
دل و صد آرزو )
رفتم که رفتم [ سنگ خارا ] ( طاووس - گل سپيد - صبح خندان - راز دل - صبح
اميد - بوته چين - دوش دوش - سنگ خارا - پيوند گلها )
رسوا ( گلها - رسوا شد دلم - عشق خود - هستی - گلهای بهاری - عمر دوباره
- تنهايی - سوز دل - اميد من - بيا بنشين )
سالگرد راديو تلويزيون ملی ايران [ مرضيه ] ( 62 دقيقه )
شاخه گل 39 و 179 و 439 [ مرضيه و شجريان و الهه ] ( 56:11 دقيقه )
وا دل من ( وا دل من 1 - وا دل من 2 - در کوی دل - سوار خواهد آمد - چهار
مضراب - آواز مثنوی - شور - رندانه - هجرانی )
ساير آلبومها ( 21 آلبوم بدون نام و متصل ديگر - در اين آلبومها گاهی
آهنگهای فوق شايد تکرار شوند ؛ در هر صورت مکمل ليست فوق می باشد )

http://hezardvd.blogfa.com

No comments:

آرشیو مطالب