گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, January 28, 2010

RE: تشکر ویژه از جناب سعید پور

با درود
 
با تاکید گفته های آقای سلیمانی  از شیوهء کار و طبع تلاشهای خدمتگذاری چون آقای سعیدپور بر  میآید که ایشان انتظار قدردانی از کسی ندارند  
 
و صد البته که مردم هم در دل سپاسگزار ایشان هستند. و میبینند فرق ایشان که بی سر و صدا اینهمه تلاش میکنند و هیچ ادعایی هم ندارند با یکی از دوستان که حدود یکسال پیش چندتا آهنگ و ترانه در اختیار گذاشت و به کمترین کامنتی که یکی از اعضا نوشته بود با سر و صدا سه بار قهر کرد و آنقدر منت گذارد که فکر نمیکنم آنان که دوتا ترانهء ایشان را گرفتند حاضر به انهمه منتکشی بودند. 
 
آقای سعیدپور و تمام آن عزیزانی که شما نام بردید و نام نبردید ولی هرروز همه از ارسالاتشان بهره مند میشوند خدمتی بس شایسته و بزرگ به بقای فرهنگ و هویت این آب و خاک در این وانفسا کرده و میکنند. آنها هستند که موجب نجات موسیقی ملی ایران زمین شده و میشوند.
 
درود ما بر آنان و نامشان جاودانه باد
هرمز
 
 



 



 

Date: Thu, 28 Jan 2010 00:00:35 +0330
Subject: Fwd: تشکر ویژه از جناب سعید پور
From: mohsen.soly@gmail.com
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com; mikhak.kh@gmail.com




با درود فراوان بر کاظمیان عزیز
به سهم خودم از دوستان عزیزی که با صرف وقت و انرژی و حتی مالی علیرغم تمامی گرفتاری ها تلاش می نمایند تشکر می کنم.
نکته ای که لازم به ذکر است : تصور می کنم که این دوستان برای هورا و کف زدن کسی این کار را نکرده و نمی کنند و بر حسب تکلیف و وظیفه ملی و میهنی و فرهنگی دست به این کارها زده اند و ادامه میدهند. البته قدردانی شما بزرگواران این وظیفه را سنگین تر می کند اما به نظر من آنان برای پاداش و تشکر کار نکرده  و نمی کنند از موریس عزیز و  احمد مختاری فرد  و هندیانی در آنسوی دنیا تا محسن سعید پور و ممقانی و گچکار و بابایی و ..... در این سوی.
 بزودی خبرهای خوش و بهتری به حضور دوستان تقدیم می شود که جزئیات آن  بهتر است توسط مدیر گروه اعلام  شود
 
باران باش و ببار ، مپرس که پیاله ها از آن کیست
 
شاد زی مهرافزون
دیر زی گاه آفزون
محسن سلیمانی

2010/1/27 jafar kazemian <mikhak.kh@gmail.com>
با سلام ودرود بی پایان به جناب اقای سعیدپورعزیز
ضمن ارزوی سلامت وتندرستی برای شما.ازارسال تصنیف ها وترانه های ارسالی جنابعالی من بسهم خود نهایت تقدیروتشکرخود راابلاغ مینمایم
خصوصا ازارسال مخزن انواع گلها توسط شما ودیگر دوستان که کاری بسیار بزرگ وعظیمی بود وواقعا  بهیچ طریقی نمیتوان ازاینهمه زحمت و
تلاش خستگی نا پذیردرحد این امر مهم تقدیر وتشکر کرد.من از راه دور با کمال افتخاربه دستان پر مهر ومحبت شما بوسه میزنم وازدرگاه احدیت
برای شما همواره شادکامی وخوشبختی مسئلت مینمایم.وازبعضی از دوستان عزیزگله ای دارم که فقط نشسته اند سر سفره گروه گلها وضمن متنعم
شدن ازاین سفره کوچکترین واکنشی حتی درحد یک تشکر خشک خالی ازانها مشاهده نمیشود .هرچند که من خوب میدانم که شما ودیگر دوستان
که برنامه ای اگرارسال میکنید بدون کمترین چشمداشت وتوقع میباشد.ولی وظیفه اخلاقی این دوستان کجاست؟ واین باعث میشود که کم کم موجبات دلسردی ودرحاشیه نشستن بوجود اید .نمونه این موضوعی که مطرح کردم ایمیل دوستی بود به نام اقای رسول ناصری زاد که نصف روز
ایشان زحمت کشیده ودروبلاکشان مطالب زیادی اپلود کرده اند وازطرف هیچ یک ازدوستان یک پیامی به ایشان ارسال نگردیده که باعث دلسردی و
کدورت ایشان گردیده .بهرحال بازهم اززحمات ومحبتهای بی شائبه جنابعالی کمال تشکر وامتنان را دارم.با احترام
ارادتمند کاظمیان                                                                                                                         




Do you want a Hotmail account? Sign-up now - Free

No comments:

آرشیو مطالب