گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, January 28, 2010

Re: دانلود لغتنامه دهخدا

درود دوستان عزيز . قبل هر چيزي 2 تا فايل توي  فايل زيپ شده براتون فرستادم. ميتوانيد آنها را دانلود كنيد هم اينكه مسير دانلود آنها را برايتان شرح داده ام

شما براي دانلود از سايت مذكور (torrent)

1-      بايد نرم افزار دانلودشو داشته باشيد بدين منظور به آدرس http://www.utorrent.com/ رفته و فايل آن را دريافت كنيد. در صورت تمايل و راحتي من ميفرستم فايلو (فايل 1 كه حجمش بيشتره). بعد دانلود اين فايل اونو نصب كنيد.

2- صفحه اي كه لينكش را برايتان گذاشته بودم

http://www.torrentdownloads.net/torrent/981459/Loghat+Nameh+Dehkhoda+v2+0+ccd+LocKPoShT

 بايد گزينه   Download Torrent   را كليك كنيد كه دانلود شود. اين حجمش پايينه و من اينو هم براتون براي راحتي كار فرستادم (فايل 2 كه حجمش كمتره)

3- روي همون چيزي كه دانلود كردين (فايل 2 كه حجمش كمه) 2 بار كليك كنين خودش شروع ميكنه به دانلود نرم افزار اصلي

حالا ديگه شما قادريد تمام نرم افزارها يا موسيقي كه درين سايت گذاشته شده را به همين طريق دانلود كنيد


2010/1/28 mehr <mehr.mohabat@gmail.com>
با درود خدمت همه دوستان گرامي. متاسفانه من  هيچ خدمتي نتونستم براي
دوستان اهل دل گروه گلها انجام بدم، و با اينهمه زحمتي كه همه عزيزان
براي آپلود آهنگهاي موسيقي زيباي ايراني ميكشند من شخصا هيچ خدمتي
نتونستم انجام بدهم.امشب يكي از دوستان لينك دانلود لغتنامه دهخدارو برام
فرستاد  گفتم شايد بد نباشه اين لينكو واسه دوستان عزيز هم بفرستم.از
سايت  torrent براتون بذارم.

http://www.torrentdownloads.net/torrent/981459/Loghat+Nameh+Dehkhoda+v2+0+ccd+LocKPoShT

واقعا وقتي انسانهاي بزرگي همچون دهخدا و همه بزرگان ايران را ميبينيم كه
چه زحمتي براي اعتلاي فرهنگ ايران كشيدند پي ميبريم
 كه چه ارزشي دارد اين فرهنگ ايران زمين. من بالشخصه خاك پاي همه عزيزاني
هستم كه در راه حفظ اين فرهنگ تلاش ميكنند هر چند هم اندك باشه.

No comments:

آرشیو مطالب