گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, January 29, 2010

Re: دو اعلام برنامه يكسان با دو برنامه مختلف

دوست گرامی درود بر شما. آن چیزی که من دارم-
اول-برنامه 518 در سه گاه توسط حمیرا اجرا شده و غزل با مطلع " تو که درد دل دیوانه من می دانی" و تصنیف با مطلع "ای بهار عشق من" را دارد. مدت آن 28 دقیقه است
دوم- 518 ب- با اجرای شهیدی و حمیرا است. مطلع دو غزل " تو که درد دل دیوانه من می دانی" و " هم چو مجنون رو به صحرای جنون خواهم کرد" و مطلع تصنیف " ای بهار عاشقان" است. این برنامه 35 دقیقه است و در ابتدا شماره ان 518 و در پایان 518 ب اعلام می شود. درستی این برنامه نیاز به بررسی بیشتری دارد. امید دارم که دوستان دیگر یاری نمایند. لطیف

--- On Thu, 1/28/10, hossein abdolvand <hossein.abdolvand@gmail.com> wrote:

From: hossein abdolvand <hossein.abdolvand@gmail.com>
Subject: دو اعلام برنامه يكسان با دو برنامه مختلف
To: Friends-of-Radio-Golha@googlegroups.com
Date: Thursday, January 28, 2010, 6:12 PM

با درود به دوستان
دو اعلام برنامه متن  كه هردو 518 اعلام شده اند
در دست است
از دوستان صاحب نظر خواهش ميكنم  اعلام نظر
بفرمايند
 
 
 
عبدالوند

No comments:

آرشیو مطالب