گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, January 30, 2010

mohsen saeedpuor

سلام دوست گرام :
آیا مرا در آنجا  بخاطر دارید ،؟؟؟؟
و آیا در وصف آن ناگزیرید ،؟؟؟؟؟
من و تو آنچنان سخن ها است  ،،،،،،،
شفق  گویان مزار لاله ها است ،،،،،،،
به این  خرم چمن صبح  گاه است ،،،،،،،،،
افق در شبنمان  آوازه خوان است ؛؛؛؛؛؛؛  
اگر   کوثر ز حکمت  بکوبد  دری ،،،،،،،،،،،

ز رحمت تو  بگشا در های دیگری ؛؛؛؛؛
خرد مند و سرت در کیش خویش است ،،،،،،
به درویشان بپیوند که آنهم به کیش است ،،،،
خلاصه گویم  من و تو کاری در پیش است،،،
 آری عجب گویی عهده از من بی ریش است ،،،،،،،


         دوست عزیز مدت مدیدیست که فرستاده ها برای عاشقان فرهنگ ایران زمین 
        با تغیرات و مدد تکرار را مشاهده میکنم ، تا جایی که از تصویر ها و دیگر 
       هنر ها استفاده میشود ، تا به خالی نبودن عریضه کمک رساند ،، پوزش از بینش منطقی 
      من از این رابطه ،،، از آنجایی که من از کارهای هنری موسیقی ملی ،آثاری بسیار با ارزش 
      را در اختیار  دارم ؛ و از آنجایی که طلب یاری از دوستانی همراه گلها ، را در مراتب بیشمار 
      خواستار شدم که( بدون هیچ گلایه ) به نتیجه نرسیدم ،  در این مورد ،به خاطر کمبود امکان فرا گیری من در تکنولوژی اینترنت میباشد ،
     در خانه شما دوست عزیز را میزنم ، تا در این راه من را راهنمای کرده ، و این مهم را در اختیار 
    هم میهنمان ، قرار دهیم ،،،،شما میدانید چه گونه با من تماس بگیرید ،،،، قبلا از همکاری شما 
    تشکر کرده ،،،،،،، پیروز باشد ،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،،کوثر،،،،،،،،،،،،،،،،،،، 


No comments:

آرشیو مطالب