گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, February 21, 2010

Fw: نامه ای که به دستور دل نوشته شد

جناب آقاي محمدرضا كشاورز

اينجانب وظيفه خود ميدانم كه در اينجا از تمام زحمت كشان گروه عاشقان گلها بخاطر كار بسياربسيار بزرگي كه انجام داده اند و نشان دادند كه واقعاً عاشقند چون كاري كه اقايان و خانمها انجام داده اند هيچ چيز ديگري جزنام عشق نمي توان روي آن گذارد از صميم قلب تشكر و قدرداني ميكنم و به تمامي آنان خسته نباشيد عرض ميكنم و نيز از جنابعالي نيز تشكر مينمايم بخاطر اين نامه زيبايي كه نوشتيد وكار قشنگي كه انجام داديد .

با سپاس فراوان از شما و گروه عاشقان گلها و تمامي اعضاء

--- On Fri, 19/2/10, Mohammad Reza <asheghane_nava@yahoo.com> wrote:


From: Mohammad Reza <asheghane_nava@yahoo.com>
Subject: نامه ای که به دستور دل نوشته شد
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Friday, 19 February, 2010, 8:59 PM

درود بر تمامی اعضای گلستان گلها

تشکر ویژه از گروه عاشقان گلها که کار بسیار بسیار ارزشمندی را به ثمر رساندند

کار جمع آوری آثار یک طرف و ویرایش آن آثار طرف دیگر قرار دارد

ویرایش آثاری که قدمت آنها به چندین سال پیش باز می گردد بسیار مشکل و طاغت فرسا و از همه مهمتر وقت گیر می باشد و تنها کسانی می توانند این سختی ها را تحمل نمایند که عاشق واقعی باشند

بنده ی کمترین  از خداوند خواستار سلامتی و عمری با عزت برای تک تک این عاشقان هستم

و همینجا اعلام می دارم که عاشقانه دوستتان دارم و از راهی دور دست شما عزیزان را صمیمانه می فشارم

و از اینکه این نامه تشکر را دیر ارسال نمودم شرمنده هستم و از تمام دوستانی که در این چند روز از گروه عاشقان گلها تشکر نموده اند متشکرم

خواهشی از تمامی اعضای گلها

روزی از یکی از اعضای محترم گلها شنیدم که تعداد گلهای عضو شده در رادیو گلها حدود چهار هزار شاخه می باشد اما متاسفانه کمتر از پنجاه نفر از این گلهای رنگارنگ فعال هستند

از تمامی گلهای این گلستان استدعا دارم که حضورشان را اعلام نمایند و باعث شادابی هر چه بیشتر این گلستان شوند و بهترین بهانه برای این کار تشکر از کار عظیم و بسیار ارزشمند گروه عاشقان گلها می باشد

دوستتان دارم و منتظر حضور سبزتان هستم

  با احترام ب ک خ محمدرضا کشاورز      

 



New Email addresses available on Yahoo!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!

No comments:

آرشیو مطالب