گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, February 5, 2010

Re: Fw: هلا رفيق گرامي جناب جمشيدي

يا رب خبري شنيدم از جانب يار

گويا شده يار غار گلها بيمار

من دست دعا به درگهت كرده دراز

تا دوست ز عافيت  شود بر خوردار



--- On Fri, 5/2/10, Mehdi Jamshidian <mehdi_jam86@yahoo.com> wrote:

From: Mehdi Jamshidian <mehdi_jam86@yahoo.com>
Subject: Fw: هلا رفيق گرامي جناب جمشيدي
To: eidimohamad_5@yahoo.com
Date: Friday, 5 February, 2010, 9:22 PM

سلام و درود و فراوان به جناب تقدی گرامی
راستش هر چی به خودم فشار آوردم در مقابل این چکامه  زیبای شما من نیز اظهار فضل کنم و دو سه بیتی بسرایم نشد که نشد
خدمت شما عرض کنم که به خاطر عمل جراحی جناب سعید پور کار پالایش قدری بیش از  انتظار زمان برد
در هر حال دی وی دی ها همین اروز آماده شده اند و به زودی خدمت شما تقدیم می گردند
شادباشید
ارادتمند
جمشیدیان

--- On Wed, 2/3/10, eidimohamad naghdi <eidimohamad_5@yahoo.com> wrote:

From: eidimohamad naghdi <eidimohamad_5@yahoo.com>
Subject: هلا رفيق گرامي جناب جمشيدي
To: mehdi_jam86@yahoo.com
Date: Wednesday, February 3, 2010, 6:02 PM

هلا رفيق گرامي جناب جمشيدي

ز عاشقان گلها مگرچه بد ديدي

چرا نهان شده اي رخنما به اهل هنر

كه زير ابرنماني تو خود كه خورشيدي

دراين دوروزه باقي ز عمر وانفسا

مرا به ديدن گلها نمانده  اميدي

بيا به وعده وفا كن كه چشم بر راهيم

كه جان به لب امد ز عشق دي وي دي

وفا به عهد ومدارا مرام اهل دل است

تو نيز اهل دلي نيست جاي ترديدي



New Email names for you!
Get the Email name you've always wanted on the new @ymail and @rocketmail.
Hurry before someone else does!



Get your new Email address!
Grab the Email name you've always wanted before someone else does!

No comments:

آرشیو مطالب