گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, February 17, 2010

Re: شعر خانه دوست سروده زيبايي از فريدون مشيري

 فریدون مشیری/ لحظه ها و احساس 

 

 

گلبانگ تو

 

ساز تو دھد روح مرا قوت پرواز

از حنجره ات

پنجره اي سوي خدا باز

احساس من و ساز تو

جانھاي ھم آھنگ

حال من و آواي تو ياران ھم آواز

گلبانگ تو روشنگر جان است بیفروز

قول و غزلت پرچم شادي است

برافراز

*************************************

پیشکش به سردمدار گلبانگ - بینا

--- On Tue, 2/16/10, mohsen saeedpour <mohsan.saeedpour@gmail.com> wrote:


From: mohsen saeedpour <mohsan.saeedpour@gmail.com>
Subject: شعر خانه دوست سروده زيبايي از فريدون مشيري
To: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Tuesday, February 16, 2010, 8:18 PM

 من دلم ميخواهد /خانه اي داشته باشم پردوست/كنج هر ديوارش/دوستهايم بنشينند ارام/گل بگو گل بشنو/هركسي مي خواهد/واردخانه پرعشق وصفايم گردد/يك سبد بوي گل سرخ/به من هديه كند/شرط وارد گشتن/شست  شوي دلهاست/شرط ان داشتن/يك دل بي رنگ ورياست/بر درش گلي مي كوبم/روي ان با قلم سبز بهار/مي نويسم خانه ي ما اينجاست/تا كه سهراب نپرسد دگر/خانه دوست كجاست  

No comments:

آرشیو مطالب