گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, February 10, 2010

Re: قابل توجه اعضای گروه گلها

 
Dear friend
 
I would like to thank you & every one eles for your sincere contribution this virtual gathering also (radio golha) which make it possible for me and many others to enjoy the   
 furit iranian music .
please keep the good work ,without you guys it could not be possible for me,& others to have this oppertunity .
 
 
   yours faithfully
     
                sohrab
 


--- On Wed, 10/2/10, Majnoon <shahin67t@gmail.com> wrote:

From: Majnoon <shahin67t@gmail.com>
Subject: قابل توجه اعضای گروه گلها
To: shahin67t@gmail.com
Cc: friends-of-radio-golha@googlegroups.com
Date: Wednesday, 10 February, 2010, 10:56

درود بر دوستان و همراهان


به دنبال اظهار نظر همگروهی گرامی جناب آذرافزا باید به عرض برسانم که به هیچ وجه اینطور که ایشان میفرمایند نیست، یعنی چون نام گروه گلهاست؛ مباحث و گفتگوها نیز فقط باید پیرامون ترانه های گلها باشد و از دیگر ترانه های خاطره انگیز و قدیمی نامی نبرد. اگر شما به این شیوه معتقد هستید که هر موضوعی را باید در گروه مخصوص به خودش مطرح کرد پس چرا خودتان از گروه تقاضای فیلتر شکن میکنید، در حالی که تقاضای آهنگهایی به غیر از گلها به موسیقی ربط پیدا میکنند ولی تقاضای فیلتر شکن اصلا ربطی به گروه گلها که گروه موسیقی میباشد ندارد.

به نظرم نام این گروه دوستان رادیو گلها میباشد به همین دلیل است که هر بزرگواری که در این گروه عضو میباشد در هر زمینه ای به هر مشکلی که بر میخورد آنرا برای دگر اعضا مطرح کرده و تقاضای کمک میکند و گروه نیز تا آنجا که بتواند وی را راهنمایی میکند. مگر نه اینکه در این گروه تقاضای شعر و کتاب و آدرسِ سایت و بسیاری دیگر از موارد غیر موسیقی به بحث گذاشته میشود و حتی در مواردی درگذشت یکی از بستگان گروه را همدردی میکنند؛ اگر اینطور که شما میگویید پس هر کدام از این موارد باید در گروه مخصوصشان بحث شود!!! پس میبینیم که اینگونه که شما میفرمایید نیست.

در حالی که دوست گرامی آرتین  تقاضای آهنگی کرده بودند که باز به نوعی به شاخه موسیقی مربوط بود که شما با وی مخالفت کردید.

جناب آذرافزا شما قبلا هم به گفته خودتان باعث رنجش خاطر دوستان شدید و قول آن را دادید که دیگر در هیچ مبحثی، کاری به گروه نداشته باشید و با خداحافظی از میدان رفتید؛ ولی بازهم با عقاید خود اعضای گروه را سرزنش میکنید که امیدوارم دوستان این اظهار نظر شما را نادیده بگیرند، با توجه به اینکه در این گروه برخلاف میل شخصی شما، تمامی آهنگ ها اعم از موسیقی سنتی، محلی، کوچه باغی و ... به اشتراک گذاشته میشود.

به قول دوست عزیزمان جناب ناهد، اگرچه ترانه ای هرگز برایمان شیرینی نداشته باشد و دوستی درخواست کند، در ارسال آن کوتاهی نکرده و خواهیم فرستاد.

از جناب سمیعی و اطلسی گرامی هم بخاطر اظهار نظر زیبایشان سپاسگزارم.

حال دوستانی که با مطالعه مطلب بالا وقت گرانبهایشان را مصروف داشتند متشکر و قدردانم.

 با آرزوی بهروزی،

 

مجنون


No comments:

آرشیو مطالب