گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, February 1, 2010

[yaghin] دانلود راحت و بدون محدودیتGoogle Talk - Google Earth - Google Chrome - Googl...



 
 

Sent to you by yaghin via Google Reader:

 
 


برنامه هایی که در اینجا برای دانلود قرار دادم جدیدترین ورژن از هر کدام از آن هاست که توسط گوگل عرضه می شود و به علت محدودیت جهت دانلود این برنامه ها که بواسطه تحریم انجام می شود امکان دانلود مستقیم از سایت گوگل وجود ندارد اما من فایل اصلی نصب برنامه را از سایت گوگل دانلود کردم و لینک آن را برای شما قرار می دهم تا بتوانید از جدیدترین ورژن آنها استفاده کنید.



Google Earth 5.1.7894.7252 Final
گوگل ارث Google Earth یک برنامه عالی برای مشاهده ماهواره ای زمین است که احتمالا همه از کارایی آن اطلاع دارند این برنامه را از لینک زیر دانلود کنید

Download: Google Earth 5.1.7894.7252 Final




Google Chrome 4.0.249.78 Final
گوگل کروم یک مرورگر وب امن و جدید است که توسط گوگل عرضه می شود و از امنیت بسیار بالایی هم برخوردار است ( برای استفاده از اینترنت از فایرفاکس و گوگل کروم استفاده کنید)



Download: Google Chrome 4.0.249.78 Final


Google Toolbar for IE & Firefox
گوگل تولبار یک برنامه اضافه شونده مفید به اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس است که در استفاده از اینترنت و جستجو خیلی به شما کمک می کند.

Download Google Toolbar for IE V6.4.1321.1732

Download Google Toolbar for Firefox V7.0.20091216Wb1

نصب تولبار برای اینترنت اکسپلورر براحتی انجام می شود اما برای نصب در فایرفاکس باید این فایل را پس از دانلود روی فایرفاکس بکشید (Drog & Drop) کنید.






Google Picasa Photo Organizer 3.6.0
ه تازگي يک نسخه جديد از نرم افزار مديريت تصاوير گوگل Picasa منتشر شده است که امکاناتي مثل ويرايش پايه*اي فايل*هاي ويدئويي، پشتيباني کامل از آلبوم*هاي تصويري تحت وب و بسياري قابليت*ها و تغييرات ديگر در آن به کار گرفته شده است. اين برنامه مي*تواند عکس*ها را در رابط برنامه پيکاسا باز کرده و نوار پيش نمايش زيبايي که در پايين آن است را به نماش بگذارد. اين برنامه رايگان و فوق*العاده کاربردي است. امکانات بیشتر این برنامه را پس از دانلود ببینید.


Google Talk

Google Talk یا (GTalk) نام یک نرم افزار پیام‌رسان فوری(Instant Messaging) و صدا روی پروتکل اینترنت(VOIP) رایگان تحت ویندوز و وب است. این نرم‌افزار توسط شرکت گوگل در تاریخ ۲۴ آگوست ۲۰۰۵ ارائه شد. این نرم‌افزار برای رد و بدل کردن پیام و فایل‌ بین کاربران به کار می‌رود . کاربرانی که دارای Account گوگل هستند می‌توانند از Google Talk استفاده کنند. شما می توانید جدیدترین ورژن آن را از اینجا دانلود کنید.





 
 

Things you can do from here:

 
 


__._,_.___


www.yaghin.com
www.yaghin.blogspot.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب