گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, February 6, 2010

[yaghin] من از مرگ هیچ کس ناراحت نمی شوم و حتی دوست دارم در مرگ کسی، زیباترین و رنگا...



 
 

Sent to you by yaghin via Google Reader:

 
 


مدتیه که خیلی احساس خوبی دارم دیگه برای هیچی حیف و دریغ نمی خورم و برای از دست دادن چیزی ناراحت نمی شوم و اما قبلا خیلی دچار ناراحتی می شدم اما حالا احساس می کنم جاودانگی را با تمام وجودم درک کرده ام ومطمئن هستم که بزودی همه سختی ها تموم میشه و به جایگاه ابدی همه بر میگردند.
دیگه از برگشتن کسی (منظورم مرگ و مردن کسی است) به منزلگاه ابدی خود ناراحت نمی شوم و حتی شاد هم میشم! فقط دلم براش تنگ میشه که اونهم بعد از مدت بسیار کوتاهی سپری میشه ...
واقعا زمان و عمر مثل باد در حال گذر است و من تا چشم به هم می گذارم می بینم چقدر زور دوباره جمعه شد ، نه اینکه فکر کنید لابد از بس خوش و خرمه و از حال دیگران بی اطلاعه متوجه گذر زمان نمیشه ، نه اینطور نیست من احساس خوشبختی کامل می کنم و همانطور که می دانید خوشبختی از نظر هر کس فرق دارد و مطلق نیست شاید از نظر شما من خیلی هم آدم بدبختی باشم!
آقای الهی قمشه ای میگوید که "من نمی دانم کسانی که این خبر خوش الهی را از پیغمبران نشنیده اند که خداوند انسان را برای جاودانگی آفریده چطور می توانند صبح از خواب بلند شوند و زندگی کنند؟ چه غمی و حسرتی بزرگتر از اینکه به شما بگویند بعد از مدتی عمر شما تمام می شود و دیگه بعدش هم هیچی به فنا می روید و خاک می شوید؟" یک شاعر چینی می گفت من دیشب خواب دیدم که پروانه ای بودم و وقتی از خواب بیدار شدم دیدم که این صورت کنونی را دارم و بعد از خودم پرسیدم که شاید من اکنون در خوابم و صورت اصلی من همان پراونه است؟؟؟
بله دقیقا همینطور است وقتی این صورت ظاهری که مانند لباس تن برما پوشانده شده است کنار گذاشته شود و چهره واقعی خود را ببینید شاید خودتان را از شدت زیبایی نشناسید . آقای الهی قمشه ای میگوید که حوا در بهشت که آفریده شده خودش را در آب دید و روزها در عشق آن چهره زیبا می گریست و اگر خداوند به او نمی گفت که آن چهره زیبا خود تو هستی شاید از شدت گریه خودش را می کشت...

من از رفتن هیچ کس به منزل ابدی ناراحت نمی شوم و حتی دوست دارم در مرگ کسی، زیباترین و رنگارنگ ترین لباس هایم را بپوشم و به نزدیکان آن شخص تبریک بگویم! برای مثال شما ناراحت می شوید که کسی را که خیلی هم دوستش دارید به یک مسافرت به بهترین و زیباترین و دیدنی ترین نقطه جهان برود و در بهترین و زیباترین هتل جهان اقامت کند و زیباترین خدمتکاران هم در اختیارش باشد؟ و تازه بعد از مدت کوتاهی شما هم به او ملحق شوید؟؟؟؟؟

خلاصه اینکه هیچ چیز فانی و از دست رفتنی نیست که ارزش نگرانی و غم اندوه را داشته باشد و خیلی زود در نهایت کمال همه در ابدیت با هم خواهند بود !
روزها داره اونقدر سریع سپری میشه که من باورم واقعا نمیشه و البته هر روز هم که سپری میشه اینطور نیست که ما یم روز پیر تر و ناتوان تر می شویم بلکه ما یک روز به برگشتن به منزل ابدی نزدیک تر می شویم و در حقیقت یک روز از غم فراق یار کاسته می شود.

اگر خواستید می تونید فایل های سخنرانی های دکتر الهی قمشه ای را از همین وبلاگ و همین بغل دانلود کنید تا دریچه تفکر و نگرش جدیدی روی شما باز شود و همه چیز را شکل دیگری ببینید.

 
 

Things you can do from here:

 
 


__._,_.___


www.yaghin.com
www.yaghin.blogspot.com




Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via the Web (Yahoo! ID required)
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured
Visit Your Group | Yahoo! Groups Terms of Use | Unsubscribe

__,_._,___

No comments:

آرشیو مطالب