گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Friday, October 29, 2010

درخواست و تشکر

سلام برهمه هنر دوستان
و سلام و درود بر اقای کاضمیان با این تلاش زیادی و خستگی ناپزیر ایشان براستی درود بر شما
در این قسمت دوسالی است که شاهد درخواستهای زیادی بودهام و تا حد امکان هم همه پاسخ گرفته اند
من هم با دیدناین همه مهر و محبت به درخواست کنندگان از طرف دوستاران این گروه فکر کردم درخواستی بفرستم ولی فکر کنم بدلیل این که این روزها که همه در فکر جمع اوری ترانه یا اهنگهای اصیل و قدیم هستند چه کسی به دنبال شعر و اهنگ مذهبی میگردد؟ به این دلیل پاسخی برای خواسته من نبود 
شاید هم اشتباه میکنم و درخواست من به دیگر دوستان نرسیده باری دیگر تقاضامندم اگر یارانی هستنند که ترانه علی علی گویم زنده یاد خانم هایده و اقای معین و یا شادروان خانم مرضیه را دارد برای من هم بفرستند 
باز تشکر میکنم و دست شما را که این همه زحمت میکشید را میفشارم البته اقای رحمتی را فراموش نفرمائید که ایشان هم دلسوزانه این گروه را همراهی میکنند.
با تشکر فراوان
فریبا

 
 
 
 
                   
                

No comments:

آرشیو مطالب