گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Thursday, October 28, 2010

Re: درخواست

با درودی فراوان
 
این هم آهنگ مورد درخواست شما عزیز
 
امیدوارم لذت ببرید
 
 


نگاه کن حال و احوالمو
زمونه چید پر و بالمو
حالا تنهای تنها شدم
نمی پرسه کسی حالمو
هزارون آرزو تو سینه داشتم
نگاری خوش ادا تو خونه داشتم
هنوزم وصله ی جونمه
گل خوش بوی گلدونمه
فدای عشوه و نازشم
دوای درد و درمونمه
هزارون آرزو تو سینه داشتم
نگاری خوش ادا تو خونه داشتم

نگاری خوش ادا یارمه
خیال کردن بهش کارمه
فدای قد رعناش بشم
اونم اونجا گرفتارمه
هزارون آرزو تو سینه داشتم
نگاری خوش ادا تو خونه داشتم
تمومه صحبتات یادمه
حسودی کردنات یادمه
رو لبات خنده بازی می کرد

همه شیطونیات یادمه
هزارون آرزو تو سینه داشتم
نگاری خوش ادا تو خونه داشتم

دلم گرمه به امید که این دوری تموم شه
نخواست چرخ ستمگر جونیمون حروم شه
دلم گرمه به امید که این دوری تموم شه
نخواست چرخ ستمگر جونیمون حروم شه

نگاه کن حال و احوالمو
زمونه چید پر و بالمو
نگاه کن حال و احوالمو
زمونه چید پر و بالمو
حالا تنهای تنها شدم
نمی پرسه کسی حالمو
هزارون آرزو تو سینه داشتم
نگاری خوش ادا تو خونه داشتم
______________________
تا درودی دیگر
سبزوپر طراوت
شادزی....تندرست
2010/10/28 Mansour Barahoei <mansour.barahoei@yahoo.com>
باسلام :منصور هستم تقاضای ترانه زیر رادارم دوستان اگه لطف کنند برام ارسال کنند ممنون میشم ):  ببین این حال واحوال مو    زمونه چید پرو بال مو  
         حالا که تنهای تنها شدم   نمی پرسه کسی حال مو




--
دوستدارشما رضا  رهگذر

No comments:

آرشیو مطالب