گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Wednesday, November 3, 2010

.............به دیدارم بیا ای دوست
که من در بند پاییزم.................
..........مرا هم خانه کن با خویش
که از عشق تو لبریزم..............
..............از این شبهای تکراری
ببر من را به بیداری................
..................رفیق فصل دلتنگی
تو از دردم خبر داری...............
...................همیشه وقت تنهایی
تو یارو یاورم هستی.................
..................تو حرف اولم بودی
تو حرف آخرم هستی................
......................................
.......پرواز من به سوی تو........
......هجرت این سروده نیست......
.........دوستت دارم . دوستت دارم
حرف دله بهانه نیست...............
.....................................
.....................................
.......تقدیم به خاطرات تون........
.....................................
.....................................
....دیدنش خالی از لطف نیست....
http://groups.google.com/group/sar-khoshan-irani
.....................................
..................رضا..............
.....................................

No comments:

آرشیو مطالب