گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, November 29, 2010

الهه،از من به جا چه مانده

درود،

یکی‌ از دوستان درخواست این ترانه الهه را داشت،ترانه از من به جا چه
مانده(گفتم).آرتین

http://www.4shared.com/audio/HfFMV3w1/ElaheAz_Man_Be_Ja_Che_Mandeh.html


گفتم دل‌ هوشیار من کو گفتی‌ خرابش کرده ام

گفتم که آن بیمار من کو گفتی‌ به خوابش کرده ام

گفتم سر و سامان چه شد آن درد بی‌ دارمان چه شد

آن عشق پر توفان چه شد گفتی‌ جوابش کرده ام

دیگر‌ای جان مرا چه مانده دیگر از من به جا چه مانده

همچو نی‌ بینوا شده ام در رهت من فنا شده ام

دیگر ز من جز اشک و آهی بر جا نماند‌ای دل‌ شکن

بشکن دل‌ دیوانه‌ام را دیگر چه میخواهی‌ ز من

شاید دل‌ بشکسته روسوا گردد افسانه ش ورد زبان‌ها گردد

شاید حدیث عشق ما هم روزی چون قصه مجنون و لیلا گردد

دیگر‌ای جان مرا چه مانده دیگر از من به جا چه مانده


-----------

No comments:

آرشیو مطالب