گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Sunday, November 28, 2010

Re: پریسا

با سلام حضور شما دوستان عزیز
بنا به درخواست یکی از دوستان خط نستعلیق را به تمام عزیزان ارسال مینمایم
( البته همه یاران خوبم استاد بنده هستند اما محض اطلاع تقدیم کردم ) 
 
فایل نستعلیق را  Attach کردم آنرا کپی کرده و بعد گزینه start را باز کنید - پوشه font را باز کنید در جای خالی
paste نمایید .
 
حالادر قسمت word  میتوانید مطالب تان را قبل ورود به اینترنت با خط زیبای نستعلیق نوشته وآنرا در همین قسمت که متن مینویسیم کپی نمایید مزیت این روش به نظر من اینست که دیگر اینترنت بلا استفاده باز نمی ماند  
موفق باشید - مهین پور

2010/11/29 yazdad <yazdad555@gmail.com>
بادرود وعرض ادب
غرض از مزاحمت اینکه مدتی است که سعی کردم طریقه نوشتن ایمیل با فونت نستعلیق رو پیدا کتم
ولی موفق نشدم خواهشمند است اگر ممکن هست  لطف کنید روش استفاده این فونت در ایمیل رو برام
توضیح بدهید بی نهایت سپاسگذار ومتشکرم.

پیروز باشید..... یزداد


2010/11/28 reza mahinpour <reza.mahinpour45@gmail.com>

 

با درود بر یاران گلها

 

بانو   پریسا

 

شعر : دیوان شمس  - مولانا

 

باز آمدم  باز آمدم                                از پیش آن یار آمدم

در من  نگر در من نگر                        بهر تو غمخوار آمدم

شاد آمدم شاد آمدم                                       از جمله آزاد آمدم

چندین  هزاران سال شد                   تا من به گفتار آمدم

.

.

.

 



--
Yzdd..............

No comments:

آرشیو مطالب