گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Tuesday, November 30, 2010

خداحافظ - پریوش

درود فراوان به یاران
 
ترانه  " خداحافظ " از ساخته های شادروان عماد رام
 
خواننده : پریوش
 
تقدیم به شما
 
 
 گمگشته دلی دارم در شهر رسوایی   من مانده ام تنها با درد تنهایی
دیوانه سری دارم در کوی شیدایی    ای بی نصیبی ها تا کی شکیبایی

ای بزم شادی ها خداحافظ که من رفتم ای نامرادی ها خداحافظ که من رفتم

رفتم رفتم با بی سرانجامی         رفتم رفتم از کوی ناکامی

پیدا بود از ازل بی وفا بودی       با بخت سیاه من آشنا بودی

درد دستت که روز و شب در جهان مستی مینا بود ولی تو از من جدا بودی

تو آتشی شراره وفا منم             تو فتنه ای بلا منم بلا منم

من مانده ام تنها با درد تنهایی ای بی نصیبی ها تا کی شکیبایی 
ای بزم شادی ها خداحافظ که من رفتم ای نامرادی ها خداحافظ که من رفتم

طاقت ز دستم شد برون دیگر   در دیده اشکم گشته خون دیگر

راهم کنون راه جنون دیگر

رفتم خداحافظ      رفتم خداحافظ

هر درد جانسوزی که من دیدم جز غم دوا دارد    

ای دل چه می نالی عاشق خدا دارد

این نغمه جانسوز من کی انتها دارد این قصه جانسوز من کی انتها دارد  رفتم رفتم با بی سرانجامی رفتم رفتم از کوی ناکامی

 
 
 






No comments:

آرشیو مطالب