گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Saturday, November 27, 2010

Fw: فایل اقای بدیعی


با درود به یاران گرامم.نام شادروان استاد حبیب الله بدیعی برجسته تر ازان است که نیا زی به شرح و تفسیر داشته باشد که اثار بسیار ارزنده باقی مانده ازین هنرمند بی جانشین بی تردید نشان دهنده شخصیت هنری والای این انسان ارزنده است که در تاریخ موسیقی سر زمین ما ازو بیادگار خواهد ماند
استاد. بخصوص در سالیان واپسین عمر خویش تک نوازی هایی کرده اند که بیقین میتوان از انها بعنوان شاهکار های هنریشان نام برد.اهالی موسیقی بخوبی ازین امر اگاهند.من شور بختانه این اثار را شنیده اما در اختیار ندارم.قطعه پیوست که دوستی برای من ارسال کرده اند بر گرفته از فیس بوک است که من فروتنانه ازفرستنده تقاضا دارم اجرای کامل ان را نیز در اختیار هنر دوستان قرار دهند که اجراهای تصویری ازین هنرمند در دسترس نیست.در امدی کوتاه از مایه دشتی است که بشکل تصویری دریافت شده.از دوستان عزیزم درخواست دارم این اثر راببینند و بشنوند.در ضمن در میان یاران گرامی اگر هستند کسانی که اجرای کامل ان را در اختیار دارند نیز در ارسال ان اهتمام ورزند
پیوسته دلت شاد و لبت خندان باد
فرامرز سمیعی

No comments:

آرشیو مطالب