گلچين از بهترين گروه‌ها و سايت‌هاي اينترنتي. همه چيز از همه جا

Monday, November 8, 2010

ایرج

با سلام و تشکر از تمامی دوستانی که خالصانه در این گروه فعالیت میکنند.

در مورد اوازهایی از ایرج که بصورت ناقص در اختیار دارم دوستان
اگر این برنامه ها را در اختیار دارند لطفا مرا یاری کنند:
اواز اولی که به صورت ناقص دارم اجرایی در مایه افشاری است که با ویلون اجرا شده است (فکر کنم ویلون تجویدی باشد ؟) متاسفانه من ابتدای این اواز را ندارم ولی قسمت عراق ان با شعر
(بیا که فصل بهار است تا من وتو...) اجرا میشود.

اواز دوم مربوط به اجرایی در بیات اصفهان است با شعر (گر رود دیده و هوش و خرد و جان  تومرو)که نوازنده ویلون ان هم اسدا.. ملک میباشد.
اواز سوم در مایه ابوعطا اجرا شده است با تار شریف(؟) و مطلع شعر ان هم
(دورم به صورتت در دولت سرای دوست) میباشد.

در مورد اجراهای ابوعطای ایرج متاسفانه به جز چند برنامه گلهای ایشان من کار خاص دیگری از ایشان
 در این مایه نشنیده ام اگر دوستان اجراهایی در این مایه (غیر از برنامه های گلهای ایرج) و یا کارهای دیگری در
دستگاه های دیگر دارند در صورت تمایل خوشحال میشوم با من در ارتباط باشند.
با تشکر بهداد     

No comments:

آرشیو مطالب